Frågor och svar 30 Okt - 5 Nov

slafsen: Lomise! Hjälp! Jag gjorde som du sa på"Lägg ut en header" men det funkar inte! :(
Jag beskrev mitt bästa. Jag kan inte hjälpa dig mer. Men om det var det gamla inlägget så kan du läsa DET NYA. Men om det var det nya du inte förtod så vet jag inte hur jag ska förklara mer.

Talola: kan du visa hur man får bort den där svarta texten från sin header?
annars så kan du gå in på min blogg och kolla på min header och där ser du en svart sak där det står ''talolastar'’

Gå in på kodmallen till:

 <div id="header">
  <h1><a href="${BlogUrl}">${BlogTitle}</a></h1>
  <h2>${BlogDescription}</h2>
 </div>

Och ta bort de två raderna i mitten så det står:

 <div id="header">
 </div>

Anonym: hur gör man en sån där ^^smiley?
Jag gjorde den i Paint så man kan inte gjöra den i en kommentar

tillly: jag har sims 3 men när jag går till gravarna så ser jag inga spöken fast det är mitt på natten
snälla kan du hjälpa mig?
Hmmm... Konstigt :S Försök att vara där dygnet runt och om det inte går så vet jag inte :S

Penny109: hej lomise du har en så himla bra blogg men i typ något inlägg var det ju en adventskalender med littles pet shop! var köpte du den?
får man littles pet shop djur i den?
snälla snälla svara på denna kommentar hoppas du svarar. Hejdå
Just den gick bara att köpa förr aåret men det fins en nya variant so man kan köpa på Toys 'R' us, BR, LekMer.se och typ överallt. Man får typ 3 Pet's i den

Bogno: Tre frågor :D
1: Blev inte du glad när du fick över 80 kommentarer?
Joo!
2: Hur många tittare har du om dagen ungefär?
150-200
3: Vad är ditt rekord med tittare?
250 tror jag
Tacksam för svar!

Tina19: Jag kan ändå inte få bort det vita som delar min header. Och sen blir de gamla inläggen gula, hjälp mig. Jag är ny med bloggdesign men inte med att blogga!
Jag vet inte då :S

piplot
: snälla hjälp jag fattar ingenting till och med min mamma och pappa fattar inte så snälla hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!
Det inlägget du läste var ganska svårt :S Läs mitt uppdaterade inlägg i stället :)

lola100
: Hej! Jag såg att du designat panfupostens blogg, kan du inte göra det på min också?
Det var ganska svårt och kompleserat att gjöra det. Jag ska nog inte fortsätta med det :(

Bobby10: Jag har en fråga Lomise! Om man vill skicka in bilder till dig på vilken e-post andres ska jag skicka den till!? Snälla svara //Bobby♥♦♣♠
Just nu har jag inte e-post som jag får ge ut. Ska skaffa det så snart som möjligt :)

Piplot: Villket level är du på?
jag är på 50
49

Twinkii: Kostar Photoshop mycket?
Det är lite olika beroende på vilken sort det är. Men det jag har kostade 1000 kr

amandaseh

1. Hur får man photoshop?
Man kan köpa det i dataafärer
2. Kostar det pengar?
Jaa. Mitt kostade 1000 Men det fins säkert att få liknande billigare
3. Hur tar man bilder från panfu och sedan sätter i bloggen(inlägg)?
[Länk]
4. Kan du ha en panfuträff igen snart?
Ok. Men jag ska nog inte ha en bestämd. Då kommer dte nog komma för många
5. Kan du dra ditt bästa skämt?
Hmmmm... Vad sa den blinde till sin kompis? "Kul att se dig" XJ
Jag vet inte riktigt XJ Är inte så mycket för skämt. Mera för stand up. Alltså skämt som passar i sammankang XJ


Postat av: Bobby10

Tack för ditt svar Lomise/Louise... ;) Hoppas att du skaffar det snart har gjort många bilder som jag vill visa för andra som spelar Panfu/alla som är intresserade av Panfu... :D

2010-11-05 @ 19:15:49
Postat av: Wiphawadi9

Lomise! kan du visa i din blogg hur man göra sånna där tecknade figuren som Anti fans och My fans? för jag vet inte hur man gör jag har ladda ner photoshop nu

2010-11-05 @ 19:47:12
URL: http://wiphawadis.blogg.se/
Postat av: Tuatua

När jag ska klistra in koden till min header så kommer inte headern fram i min blogg ;(

Hoppas Sh123 vet hur man gör,för hon hade fixat dit vå förra header.

Men om hon inte kan behöver jag hjälp ;(

2010-11-05 @ 19:56:41
Postat av: Tuatua

<HheLlOkIttY

Jag skulle bara testa om en grej funka ;)

2010-11-05 @ 19:58:56
Postat av: Tuatua

Funkade inte :l

2010-11-05 @ 19:59:17
Postat av: Tuatua

Ska skriva alla smileys jag kan skriva i din blogg xP

:)

:(

;(

;)

:P

:O

2010-11-05 @ 20:00:14
Postat av: Tuatua

:)

:(

:P

;(

:O

:?

:|

2010-11-05 @ 20:01:57
Postat av: Tuatua

:)

:(

;)

:P

;(

:O

:|

:S

2010-11-05 @ 20:02:43
Postat av: Tuatua

:) :( :P ;( ;) :O :| :S

/|\ /|\ /|\ /|\ /|\ /|\ /|\ /|\

/ \ / \ / \ / \ / \ / \ / \ / \

2010-11-05 @ 20:11:44
Postat av: Tuatua

Oops!

Glömde :x ...^^

2010-11-05 @ 20:13:04
Postat av: Tuatua

NÄ!

den funkade nt

2010-11-05 @ 20:13:20
Postat av: Tuatua

Men nu da..

:X :x

2010-11-05 @ 20:13:41
Postat av: Tilda

hej lomise! jag läste dina frågor du fått, och då hade en ju frågat hur man får photoshop, och då ville jag säga att det finns gimp! gimp är som photoshop och det är gratis att ladda ner! du vet väll pompomkitty? hon är min kompis och hon har gimp!:D



jag älskar din blogg!

2010-11-05 @ 20:32:42
URL: http://hoifoishoi.blogg.se/
Postat av: Vilva

ALLA SOM UNDRAR OM PHOTOSHOP:

Min pappa laddade ner det, vet inte vart.

men jag tror inte det var olagligt iallafall.. hahah!

Så fråga era föräldrar om dom kan ladda ner, eller

som tilda säger, dedär... Gimp? :)

2010-11-05 @ 21:03:22
Postat av: nissas

hej lomise! du vet när man skriver en kommentar då star det: namn hur kan du ändra det puss nissas

2010-11-06 @ 08:02:27
URL: http://panfupojken.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Roligt skämt. Jag fick Photoshop gratis tillsammans med denna datorn som vi alla får i skolan när vi börjar 7:an stolt



ALLA TITTAR IN PÅ http://designadinblogg.se



DÄR STÅR ALLTING OM ER BLOGG.

2010-11-06 @ 09:26:39
Postat av: JASAPANDA

asså jag fattar inte med det här ta bilder på datorn vadå hur gör man snälla svara lomise! //JASAPANDA

2010-11-06 @ 10:29:59
URL: http://JASAPANDA.bloggplatsen.se
Postat av: cken

Hade du, Lomise en petshopjulkalender förra året!??

Jag hade också det! :D Det kan vara samma! :D Jag

fick petshop i min!

2010-11-06 @ 10:44:31
Postat av: piplot

Heej Lomise det funkade du ÄGER:)

2010-11-06 @ 11:11:28
URL: http://coolapiplot.blogg.se/
Postat av: cken

Lomise, en fråga:

Vet du hur man ska göra för att bli känd som

du i panfu? Hur blev du känd?



2010-11-06 @ 13:00:41
Postat av: Rebecca10

Vad skrev du oogle för att hitta dendär headerbakgrunden? Om du inte vill berätta, så kan du tipsa om en annan bra headerbakgrund/er.



//Rebecca10

2010-11-10 @ 12:40:04
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: Rebecca10

Vad skrev du på google för att hitta dendär headerbakgrunden? Om du inte vill berätta, så kan du tipsa om en/några annan/andra bra headerbakgrund/er?



//Rebecca10

2010-11-10 @ 12:44:19
URL: http://rebeccatio.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0