MindFlex

Just nu; Högst upp på min önskelista!

Såhär går det till med MindFlex: Panbandet man sätter på sig känner av när hjärnan konsentrerar sig, då säger panbandet hur mycket till maskinen, desto mer man konsentrerar sig desto mer ökar en liten fläkt som bollen lyfts av. Sen är det en ratt som flyttar barnan. KUL!!! Vill ha! Jag tror jag kommer vara ganska bra på det :) För jag har typ tränat min hjärna till att aktivera närver som inte leder till någonting :P Men jag kan inte derekt bevisa det eftersom att de liksom... inte händer något ;) Men jag tror ändå hjärnan reagerar på det :)

Postat av: Gushi

C00lt!

2010-11-26 @ 18:01:58
URL: http://gushimushi.blogg.se/
Postat av: godisbit

Hej Lomise! Brukar du göra dina bilder på paint eller Paint.NET??? //godisbit

2010-11-26 @ 18:04:03
Postat av: himeln11

Häftig grej!

Jag har tre frågor:

1. När kommer nästa "Frågor och Svar?

2. Hur gör du när du betalar ditt GP?

3. Har du spelat äventyret som man ska kunna spela när man har klarat alla andra äventyr på Panfu?

Jag tror att dom har tagit bort det!:(

I somras försökte jag i typ två hela veckor men det gick ändå inte! D: Sedan skickade jag ett mejl till Ella och Max men dom svarade inte (jag sitter frtfarande och väntar på svar).

2010-11-26 @ 19:07:00
Postat av: Bogno

Kolla på min blogg där har jag en bild till dig :D

2010-11-26 @ 20:35:28
URL: http://panfustars.blogg.se/
Postat av: Pidgeotto

Den är högst upp på min med!

2010-11-28 @ 12:43:37
URL: http://panfupid.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0