New york presenter

Treeo, en tjej (hon är fysiskt kvinna men jag vet inte om tjej är det rätta ordet ;)) i skolan kom nyss hem från Ney york förra veckan och delade ut presenter till oss närmaste :D
Till mig gav hon en Princess-New york-Nyckelring :D
Till Lunie gav hon en Time Squre-Magnet :)
Och till bland annat Bambupa gav hon en ask med Jelly Beans :P
Hon bjöd inte mig men det var mycket roligare att se på när hon åt dem
För vissa smakade SUPERÄCKLIGT! Inte för att jag smakade men de värkade inte goda
Exempel på de konstigaste smakerna:
Tuggumi, Biff och avokado, Poppcorn med smör, Gräslök och gurka och milon...

Skumma smaker på godis





Hon gav såklart saker till fler men dethär var de jag tog kort på ;)

Till sig själv köpte Treeo en UglyDoll :P
Den ser ut såhäår:


Postat av: Linde123

jelly beans är ass goda. Jag bodde i usa i 2 år så jag har typ smakat alla smaker.

2010-11-08 @ 19:43:50
URL: http://panfulinde.blogg.se/
Postat av: twinkii

Jag trääfade Flora555 idag. Vi tänkte gå till din koja men du hade låst -.- Hon ville berätta att man får typ virus av din smiley. Hon hade fåttde typ.. fråga flora555 de om hon har en blogg

2010-11-08 @ 20:04:53
URL: http:// Pandaraceing.bloggplatsen.se
Postat av: ragdoll

jag skulle säga att treeo är en bebis....Haahahaha nej jag skulle säga att hon äär en vanlig tonårs tjej eller vad tycker du?

2010-11-08 @ 20:17:18
Postat av: Tuatua

Asså,jag går i 3:an.

Får man en dator i nån klass?

Jag har hört att man för Jobba med datorer när man går i skolan som kommer efter 5:an (kan inte så mycket om förskola & det xD)

2010-11-09 @ 00:13:43
URL: http://panfuland.blogg.se/
Postat av: Bobby10

Jag har en fråga jag är en bloggare men inte en panfu bloggare utan en dag bloggare jag földe ditt råd hur man lägger dit ett vidioklipp från youtube jag klickade på bloggare eller nått sen så kommer jag till en sida typ bli medlem på gmail va i??? :O Jag har blivit medlem i gmail men det är ju inte det kontot jag använder när jag bloggar jag använder hotmail! :O

Asså jag fattar ingenting måste man vara medlem på gmail för att lägga upp nått i så fall undrar jag är du det Lomise? :O Snälla hjälp mig ska lägga upp ett roligt klipp... Snälla hjälp mig! :O

2010-11-09 @ 14:52:26
URL: http://www.panfu.se
Postat av: Viktoria

Jag vill ha en UglyDoll!

2010-11-09 @ 15:11:38
Postat av: Maria Arnehed

Tycker om det du skrivit! Spännande att se lite bra saker och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

2010-12-01 @ 18:27:59
URL: http://jade.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0