Windows Movie Maker

Nu ska jag hjälpa er som vill veta hur man gör en film på Windows Movie Maker :) Detta TROR jag bara funkar på Windows Vista :S
Men nu börjar jag
1: Dubbelklicka på en bild i en mapp
2: Klicka på Skapa en film
3: (Man kan göra på ett annat sätt men såhär gör jag) Dra bilden till filmfältet och klistra in en ljudfil och dra den till ljudfältet. Om man drar i hörnerna så blir bilden längre eller kortare.
Man kan göra massa andra saker men det får ni hitta själva ;)
4: När du är klar, klicka på Arkiv och på Publecera film
5: Publecera till Denhär datorn
6: Skriv in namn och om du inte vet var videon hamnar kan du bläddra i mappar och välja var
7: Tada! Klart!! Sen får man ladda över den på You tube och sen till bloggen eller panfus tävling men det är en annan fema ;)


Postat av: Pomis_10

Hur får man den till bloggen då?

2010-11-13 @ 19:41:46
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: lorelli

ehh... finns det någåt annat sätt att ladda upp det?

får inte ha you tube

2010-11-13 @ 21:01:34
URL: http://panfuarkul.blogg.se/
Postat av: Erik lomis2

hej lomise nu sitter jag i min trädkoja och den är låst vet du varför jesper-s är min kompis fast endå följa efter monster när vi kom till din koja så sa han att den var hans koja jag blev så iriterad på han så förlåt mig för hans beteende sen sicka du ett vykort som det stog What´s happend på och sen ville du bli min vän igen det var snällt av dig då liksom blev jesper-s utloggad och jag kännde mig tryggare så tack lomise eller Louise som du heter i verkligheten tack och adjö hoppas min ursäkt godtas

2010-11-13 @ 21:38:01
URL: http://panfupoolarna.bloggplatsen.se
Postat av: PandanLollo99

Jag vet hur man gör Windows Movie Maker klipp men det jag undrar är hur lägger man ut dom på youtube? När jag klickar på ladda upp eller spara eller vad det står så står det typ bara:

Du har gjort ett windows movie maker klipp och det är egentligen inte ett riktigt videoklipp men om du ändå vill lägga upp det så klicka på spara ändå eller ladda upp beroende på vilken webbläsare du har.

Typ något sådant står det. Men det går inte :( Jag har 2 klipp på youtube om Panfu som jag inte andvänt Windows Movie Maker.

Hoppas du kan hjälpa mig. :) Och hoppas du orkar läsa allt detta.

/ Lollo

2010-11-14 @ 14:56:04
URL: http://soffanblogg.bloggplatsen.se
Postat av: cken

Jag förstår inte hur man får in en bild där...

2010-11-14 @ 17:37:44
Postat av: cken

Jag tror jag har ett litet annorlunda (men ganska lika) och jag vet i alla fall hur man gör där. :)

2011-04-17 @ 09:02:35

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0