Jag är som en BMW Z4 Roadster!

Hihi
Idag satt både jag och Mamma framför datorn och jag visade lite om vad jag kunde
Jag visade till exempel hur jag satte in denhär:
Och hur jag laddar över You tube klipp till bloggen m.m.

Och hon tyckte att jag var sååå extremt snabb :P Såhär sa hon typ:
Jag är som en liten bil som kör i 50 på en grusväg medans du är som en ny sportbil som kör gasen i botten på en Tysk motorväg :P
Hihi! Viste inte att jag var snabb

Sen när vi sa det till Pappa visade han bilder på det som mamma sa :P:
Mamma:
Fil:Trabant Trabbi Budapest 085.jpg

Jag:

↑BMW Z4 Roadster↑


Min familj som WeeMee's :P:


Postat av: Miley_890/ciisen

Hej min kompis var med i sagotävlingen.



VET DU HUR LEDSEN HON BLEV!



Jag tänkte att de kom fler men hon tippade datan :S



//cii

2010-10-17 @ 18:54:59
Postat av: sara ♥She love her dad♥

Du har väl inte redan utsett vilka som kom med??? för jag har inte sett nåt...?

förresten, min pappa Thomas fyller 38 år imorgon på måndag Jag äslakr verkligen han och jag skulle bli sååååååååååå himla överlycklig om du gjorde ett kort till han och la in på din blogg, och sen la in hans favorit låt: Dancing in the dark by Bruce Springsteen. han blir nog ÖVERLYCKLIG om du snälla kan göra detta för mig?? snälla :D

Han är den bästa jag vet och jag äslakr han himmla mycket snällasnällasnälla :) då ska jag läsa din blogg i evigheters evigheter och tipsa alla jag känner och så ska jag göra något sånt här för dig också någon gång snälla??? :)

tack i förhand! Sara säger Amen och tack xD

2010-10-17 @ 19:44:37
URL: http://gopanfusara.blogg.se/
Postat av: Astrixa

2010-10-18 @ 08:29:06
Postat av: mimmy2345

hej lomise jag undrara bara en sak vas är weemseer???



p.s blir glad om du svarar och en sak till du har en jätte bra blogg bye bye mimmy2345

2010-10-18 @ 14:34:30
URL: http://turemusbus.blogg.se/
Postat av: cilla_0

Hur mår du?

2010-10-19 @ 17:15:35
URL: http://pandanlina.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0