Still är tillbaka-Del 8-Slut

Tyvärr var Adnan inte så bra som han trodde så alla föll en meter innan de kom till marken. Men Choles höll ändå kvar i Still. Adnan riktade staven mot Still. ”Vad ska du göra? Göra mig god? Döda mig hellre!” Lomise nickade mot Adnan. Han sa en till formel som gjorde Choles till sten sen sa Adnan en till som gjorde att hon gick ur stenen. Vilket gjorde att Choles grepp var kvar men utan Choles.

Lomise ställde ner sin väska och sprang där ifrån. Hon vinkade till sig dem andra. Den enda som stod kvar var Pomis. Han tog upp ett papper ur Lomises väska och började läsa. ”Still var fångad. Fångad och kunde inte komma där ifrån. Fångad av sina egna fångar men även fångad av Geos förbannelse. Men så skulle det inte längre förbli. Han började sakta att tona bort ur sin påhittade, egna värld och in i Lomises igen.

Där som han hörde hemma. Han tonade tillbaka till sin riktiga värld och glömde allt om världen som han hade blivit skriven ur. Och medans han fördes tillbaka såg Stills före detta fångar att Bambupa kom tillbaka. Tillbaka från sagan som Lomise hade skrivit med väl mening med som hade riskerat livet hos de talkunniga som läst den.” Och så som Pomis hade sagt blev det också. Still var borta och Bambupa kom vacklande bakom ett träd.

Lomise och de andra sprang tillbaka. Lunie tog imot Bambupa som höll på att svimma. Pomis tittade på Lomise. ”Är det dags?” Hon tittade på sin klocka. ”Det är dags.” Svarade hon. Pomis tog väskan. Nästan två sekunder gick och så började allt försvinna. Träden, himlen, gräset, allt. De öppnade sina ögon. De såg Stella17 med ett papper i handen. Lomise sprang fram och omfamnade henne. ”Du klarade det! Alla vi är tillbaka och utan fel färg eller annat fel :D” Stella log.

 ”Tack men det kan ju bero på att det står i texten att all magi och bieffekter togs bort när de kommer hit :P” ”Så jag kan prata igen :D” Utbrast Lunie ”Men..? Lomise! Var är min hatt?!” Lomise rodnade ”  Hehe. Det är en ganska lustig historia  Den slutar med att jag skrev i texten att din hatt lämnades kvar ”

”Aaaaaaa!!:mad:” Skrek Lunie. ”HAHA! Jag bara skojar! Här” Lomise gav tillbaka Lunies hatt. Hon ryckte till sig den. ”Vad hände där inne egentligen? Var är still?” Frågade Stella17. Lomise tittade mot Stellas dator. ”Han är där han hör hemma… I en bok där han besegrar ondskan och inte tvärt om.”

                               Slut!


Postat av: Lomise

PS: Förlåt för brist på bilder ^^

2010-10-29 @ 14:02:57
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: gfh

det är party i club penguin

2010-10-29 @ 14:43:23
Postat av: siik

jag förstår inte. still va ju god i belles ellever. varför va han ond?

2010-10-29 @ 14:53:45
URL: http://panfusiik.blogg.se/
Postat av: Apan00

Nooooo! Sagan får..kan inte vara slut! :(

2010-10-29 @ 15:08:51
URL: http://hemligapanfu.blogg.se/
Postat av: Pappare

Lomise sen när man har tat bort de vita där vid header och namnet min header är så står så rubrikerna på mina inlägg är på headern :( ;( ;( ;( Snälla förklara! hur mahn gör som du! ;(

2010-10-29 @ 15:15:55
URL: http://pappare.blogg.se/
Postat av: jonteholgersson

hej kan du logga in i panfu bollywood kl:15:40 snälla vi möts vid poolen jag heter jonteholgersson

2010-10-29 @ 15:29:11
URL: http://panfukillen.bloggplatsen.se
Postat av: fghij

hej du skrev att jag kom med i din saga men jag är inte med i den?

2010-10-30 @ 14:53:53
Postat av: Silja

Du Lomise förlåt men... Den vara tråkig...

2010-10-31 @ 08:58:49
URL: http://panfusiljablogg.blogg.se/
Postat av: Pandan_Nelly

Hihiiiii! Vilket bra slut!:D Tråkigt bara att sagan är slut nu,:( för jag tyckte att den var såååå bra!!!:love:

//Pandan_Nelly:love:

P.S. DIN BLOGG ÄÄÄÄGEEEEER!!!!:love::D

2011-03-05 @ 18:47:24
URL: http://panfustella.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0