Vill du vara med?

Hej!
Jag ska skriva en ny panfusaga :D Ni har ju frågat efter det och jag känner mig skrivsugen :P
Men jag ska inte skriva en sån som jag brukat skriva utan en med riktiga pandor i :D
Jag ska ha några av mina "riktiga" vänner och ett par av er
Så jag ska ha ett litet lotteri :P
Jag kommer bara ha med namnet så alla bilder mm kommer jag fixa själv men skriva till namnet :P

Om du vill vara med så skriv här ditt Panfunamn, Pandafärg och Fresyr. (Om du inte är GP så säg vad du har för riktig fresyr eller den som är mest lik på Panfu :P)
(Om du har en blogg kan du också skriva till den ifall jag behöver få reda på med detaljer )

Men de eller den jag väljer kommer bara vara statist. Alltså inte vara så välldigt mycket.
Kanske vissa är med mer än andra men isåfall ska de med lite större roller vara de som jag känner lite extra :)

Jag har ingen aning när jag kommer vara klar men jag hoppas det blir snart :)

Tidigare sagor:
Flickan Amira
Platspandorna
Sagan om Belle

Postat av: adnan_von_panfu

JAG SKREV FÖRST SÅ JAG BORDE FÅ HUVUDROLLEN! :D :D!

2010-10-11 @ 17:08:23
Postat av: Chloes

Hejsan jag vill vara med i sagan!

Namn: Chloes

Pandafärg: rosa

Frisyr: Jag har ingen frisyr för jag är inte gp och det finns inga tjej frysyrer för icke gp förutom det blåa håret:/

Jag skulle gärna vilja spela nån som kan trolla jag älskar harry potter nåt sim liknar harry potter kanske:)

2010-10-11 @ 17:09:37
URL: http://panfuchloes.blogg.se/
Postat av: adnan_von_panfu

snälla! jag har känt dig länge!

jag har många kläder och jag gillar äventyr och gåtor! har läst många böcker :)

2010-10-11 @ 17:11:06
Postat av: Viggostig

Ja detta är ju min systers panda men jag vill gärna vara med!

Namn: Viggostig

Färg: Svart men kan vara lite allt möjligt

Frisyr: Jag är inte gp men jag brukar ha det röda scarfsen och min baddräkt :)



2010-10-11 @ 17:15:03
Postat av: Pomis

Jag vill bara med!!!!!

Du vet vell vilka kläder jag på panfu va??

2010-10-11 @ 17:24:29
URL: http://lillepomis.blogg.se/
Postat av: PandLina1

Jag vill vara med!!

Pandanamn : PandLina (plus en etta bakom namnet:P )

Färg : Svart men kan ändra (har mest svart)

Frisyr : På rikigt har jag ljusbrunthår ungefär som går ner lite längre än axlarna men på panfu har jag antingen Iskronan eller den där duken på huvudet :P



Jag vill jätte gärna vara med :D :D :D :D :)

2010-10-11 @ 17:36:34
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: PandLina1

Oj! Men bloggnmanet ser du ju längst ner i min förra kommentar :P

2010-10-11 @ 17:37:39
URL: http://pandanlina.blogg.se/
Postat av: Speddy09

Jag vill gärna vara med :D

Pandanamn: Speddy09

Färg: Svart, men ibland går det inte. Då har jag grön.

Frisyr: Inte gp, mitt riktiga hår är mest likt blond hair with band. Men jag brukar ha long brown hair och blått band med blommor. MVH Speddy09

2010-10-11 @ 17:43:38
Postat av: cken

Jag vill vara med!!!! SÅÅÅÅ mycket!!!! :D :D

Min panda heter cken och jag har brunt hår rakt och med lugg (på riktigt för jag är ej gp) och färg gul



Hoppas jag kommer med!!!!! JAG MÅÅÅSSTE KOMMA MED!!!! :P :D :)

2010-10-11 @ 18:02:04
Postat av: pomspanda

Hej jag vill gärna vara med

Namn:pomspanda

Färg:svart men det spelar ingen roll igentligen

Frisyr:Jag är inte gp men jag har svart hår på riktigt och mitt hår är mest likt hair & band (gjort av johanna5 sweden i katalogen)

2010-10-11 @ 18:06:18
Postat av: Sheris

Jag heter Sheris som du nog kan se;) Jag har samma hår som du har med den där röda luvan typ som man fick av Bruno vid picknicken. Min pandafärg är också samma som du har<3 Jag är inte Gp med jag har köpt prylpaket. Jag har en pokopet tröja och byxorna som hör till håret jag har. Jag har ganska Mycket humor jag skrattar ofta:D och är ofta glad, men kan bli ledsen om nån behandlar mina vänner illa. Hoppas jag kommer med Cingeling<3

//Kram Sheris

2010-10-11 @ 18:12:49
URL: http://panfusheris.blogg.se/
Postat av: Sara/sattastugan

Hejsan! Jag vill jätte järna bli skådespelerska och jag vill därför passa på att ta denna chansen :-)

Mitt panfunamn: sattastugan

mitt IRL namn: Sara

jag är elva år (snart) och min frisyr på panfu är blondt hår med tofsar (fick det från undervattens skolan,) och min panda färg är lite olika, oftast svart, rosa elr blå ;-). mitt gp tog slut en månad för tidigt :-P men iaf, jag vill JÄÄÄÄÄÄÄTTE GÄRNA vara med! för mer info om MIG gå in på: http://gopanfusara.blogg.se

jag vill också passa på att fråga någonting: Hur lägger man in typ sådär i blogg.se typ: klicka HÄR för att komm dit. Altså, kag försöker men fattar inget :-(

tacksam om jag blir vald och om folk äser min blogg nu och du svarar på frågan :-)

tack på för hand! sara säger Amen och tack! XP

på min profil finns det :-)

2010-10-11 @ 18:20:37
URL: http://gopanfusara.blogg.se/
Postat av: fghij

pandafärg = svart



mitt riktiga namn = Felicia



pandahår = byter



gp,eller inte = prylpaket



ålder = 13 år



kan vara med och öva alla dagar.



kan vara på alla platser i panfu för har spelat alla äventyren.



hoppas jag får va med i din saga skulle uppskattas:D

2010-10-11 @ 18:38:42
Postat av: liva16

hej! jag skulle jättegärna vilja vara med.

namn: liva16

färg: lila

kläder: jag har en uggla på ryggen, och den där manteln från amaluras kärlekshistoria och en scarf.

2010-10-11 @ 18:41:33
Postat av: lorelli

jag har den där frisyren som är blond med svarta slingor

jag är nio år om två månader fyller jag tio år.

pandafärg:mörkrosa

jag är inte gp har bara prylpaket.

jag kan vara i alla platser(om man räknar bort äventyren)

jag är 300 dagar på panfu och har en pokopets

jag har ganska många pryl paket.

min panda heter lorelli

2010-10-11 @ 18:47:28
URL: http://panfuarkul.blogg.se/
Postat av: sh123

Hej Lomise! Jag villl vädligt järna vara med i sagan! :)! Fast jag har inte direkt något panda namn man liksom "uttalar som ett namn" Så du kanske kan skriva typ att det är mitt smeknamn!



hår:long blonde hair (det som jag alltid har på mig)



Byxor:Jeans



Tröja:Kortärmad



skor:Vita moonboots eller vad em nu hette.....



Hoppas du fick tillräckligt med info!



//Sh123

2010-10-11 @ 18:54:11
URL: http://panfutjejens.blogg.se/
Postat av: minibjorn

LOMISEEE! du måste skynda dig att skriva klart berättelserna för jag är jätte jätte jätte nyfiken på berättelserna :P ;)

2010-10-11 @ 19:02:33
Postat av: Flora555 ♥

Hejssan Lomise!

Jag är gärna med :)



Pandanamn: Flora555

Pandafärg: Gul eller ljus rosa

Frisyr: Black and White hair (det svarta, och vita håret som är populärt i Panfu, du vet väl?!)



Hoppas jag blir med ;) ♥



MVPH Flora555 ☺

2010-10-11 @ 19:04:13
URL: http://panfuflora.blogspot.com
Postat av: zebralotta

Hej!

Jag vill vara med!

Info om min panda

Panda färg: rosa

Klänning:vit med rosa band och en ros på bandet

Hår:Svart med blått hår band

Skor:svarta

Panda pryl:uggla

Panda namn:zebralotta



Håll höjd! :)

zebralotta



2010-10-11 @ 19:07:37
Postat av: zebralotta

Oj!

Det blev smiley!

Föresten vilken sida tog du när du gjorde din blogg?

2010-10-11 @ 19:10:13
Postat av: Anzy

Hej vill gärna vara med!

Pandafärg= Gp-blå

tröja= Döskalletröja med en annan tröja ovanpå (köps tillsammans)

byxor= säckiga hiphop byxer

skor= snabbgående skorna

accesoarer xD= solbriller dedär gröna som alla typ har, armgrejesarna som e röd och svart randiga!

och en rockstjärna för ögat!

Det var jag det! oh! juste håret!

det är emo hair det bruna!

hooppas ja kommer me!

2010-10-11 @ 19:11:39
Postat av: luddis01

Hej lomise! jag vill så järna vara med mitt namn på panfu är luddis01 och panda färg är mörk svart och frisyr gul och ja vet att min blogg är dålig men ändå och att jag är inte så bra och jag fatta inte vad du mena med frisyr /eran luddis

2010-10-11 @ 19:13:47
URL: http://penfu.blogg.se/
Postat av: Eliwn

Hej hej Lomise! Jag skulle jätte gärna vilja vara med såhär är det man ska fylla i:



Pandanamn: eliwn

Pandafärg: brun

Pandafresyr: Long Brown Hair (håret som finns med på designen Melek58 har gjort i panfus desing tälvling)



Jag har även en blogg och den heter www.theeliwn.blogg.se



Hoppas jag kommer med! ;) :) :P :D



Ha det bra

Eliwn :)

2010-10-11 @ 19:13:51
URL: http://theeliwn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej lomise!! Jag skulle jätte gärna va med i din saga! Pandanamn: godisbit

Pandafärg: Jag har grön Men jag brukar ändra färg så typ annars har jag ljus blå eller nåt...

Frisyr: jag är inte GP så jag brrukar inte ha nåt håt men när det är gpdag och sånnt så brukar jag ha det där bruna håret som man har plattat och så har den snelugg... :p eller nåt annats snyggt... Hoppas jag kommer med!! Nu ska jag logga in på panfu! ;) bye bye!

2010-10-11 @ 19:14:01
Postat av: godisbit

Oj... glömde skriva namnet jag heter godisbit på panfu så du vet... ;)

2010-10-11 @ 19:15:12
Postat av: Anzy

Hej vill gärna vara med!

...

Pandafärg= Gp-blå

...

tröja= hip hop tröja som det medföljer byxer till den e blå med en gul grej på magen

...

skor= snabbgående skorna

...

Hår: Emo hair (brunt)

...

pandapryl 1= en stjärna för ögat (rockstjärna)

...

pandapryl 2= randiga armsaker som e röda och svart randiga

...

pandapryl 3= solbriller som e svarta med grön kant (typ alla har dom)

...

så det var det och här

e min blogg

http://www.anzylanzy.bloggplatsen.se

//Anzy

p.s. hoppas jag kommer me =D

2010-10-11 @ 19:17:41
URL: http://anzylanzy.bloggplatsen.se
Postat av: lola100

Hejhej!

Pandafärg: svart

Pandafrisyr: på gp dagar: long brown hair. Annars: brunt hår i två gula tofsar

kläder: gp kläder: turkos "tunika", black leggins och rosa rutiga skor. När jag inte är gp: guldig tröja med smiley, blå "månbyxor", röda ketchup skor, röd "huvudsjal" och blå "sjal runt halsen"

Mitt namn är lola100.

HOPPAS DU VÄLJER MIG!!! :)



2010-10-11 @ 19:19:19
Postat av: Anonym

Hejhej!

Pandafärg: svart

hårfärg: blondin

Mitt namn är lola100.

HOPPAS DU VÄLJER MIG!!! :)



2010-10-11 @ 19:20:49
Postat av: lola100

hårfärg:blondin

pandafärg:svart

hejdå!



2010-10-11 @ 19:21:55
Postat av: lola100

ojoj! jag råkade skriva flera gånger! hoppas att det inte gör något!

2010-10-11 @ 19:22:53
Postat av: lola100

ojoj! jag råkade skriva flera gånger! hoppas att det inte gör något!

2010-10-11 @ 19:23:12
Postat av: 3369

Namn : 3369

Hårfärg : öh ingen

Pandafärg: svart tror ja :D

2010-10-11 @ 19:23:38
Postat av: pajpandan

Klart jag vill vara med: min pandafärg är orange och jag är inte gp men jag har sms:at så jag har "tousled brown hair" ett hår i katalogen heter så och det är det jag har... Hoppas jag kommer med...



//pajpandan

2010-10-11 @ 19:25:28
Postat av: Jaida

jag vill gärna vara med min frisyr är den där frisyren med två bruna tofsar som man fick när undervattens skolan var öppen för alla.panda färgen är grön och min kläder är rymd tröjan man fick i krucio's äventyr första gången och en skol tjol och en scarf jag hoppas att jag kommer med :)

2010-10-11 @ 19:29:40
Postat av: Jaida

och jag är ju icke gp

2010-10-11 @ 19:30:54
Postat av: Bogno

Heej! Varför skulle man inte vilja vara med? Du kan nå mig på panfustars min blogg och min e-post. Jag är gp och har över 8000 pandamynt kan köpa det du vill. Jag är en kille också. Har många färger som jag kan välja mellan. Skulle gärna vilja vara med. Går på teater på riktigt HAHAH men det spelar väl ingen roll menemen.

Mvph BOGNO :D:):P;)

2010-10-11 @ 19:59:15
URL: http://panfustars.blogg.se/
Postat av: Bogno

Min e-post är [email protected]

2010-10-11 @ 20:00:55
URL: http://panfustars.blogg.se/
Postat av: Pifig

Hej Lomise!



Jag vill gärna vara med. Om du går in på min blogg så ser du mina favoritkläder. Du kan också gå in på dina vänner så ser du mina kläder. Men vi har ju träffats tre gånger så du kanske vet hur jag ser ut. I Panfu är jag bäbispanda men jag kan gärna bli stor om du vill.



Du kanske undrar varför just jag ska vara med i sagan. Jo för att jag har mycket tålamod, skriver snabbt och jag älskar att spela in filmer.



Mina intressen är mina katter, mina idoler är Hannah Montana och du. Jag gillar också Panfu och att blogga.



Om jag fick vara med i sagan skulle jag gråta av glädje. Det skulle betyda jättemycket för mig!



//Ditt största fans Pifig

2010-10-11 @ 20:05:02
URL: http://pifig.blogg.se/
Postat av: amandaseh

hej! :)

Namn: amandaseh



hårfärg: Icke gp så blått på panfu och blont, ganska långt och lockigt hår i verkligheten.(som du nor redan vet)



färg: just nu har jag mörkrosa för jag kan inte ha den snygga ljusrosa färgen... :´(



"sort": inte guldpanda och en tjej.



om en magisk grej skulle komma fram och fråga mig om 3 önskningar skulle jag sagt: 1. inga krig eller mobbningar 2. tänk om allt var ett paradis med grönt, glittrande gräs, 23-30 grader, en strålande sol, mycket glass och klarblå himmel... Istället för olja och bensin och sånt skulle man ha mosade löv blandat i tre teskedar vatten! ^^ 3. alla problem skulle bara försvinna. Livet är som man vill ända från början till slut! :) inga problem eller att man måste välja mellan olika saker som om man stog på en våg som bara gnisslade och åkte hit och dit tvärs och bla, bla, bla, bla, blaa.



det var lite om amandaseh! :) besök gjärna våran skojiga blogg på panfuposten.blogg.se OBS! inget "www."i början!

2010-10-11 @ 21:01:13
URL: http://panfuposten.blogg.se/
Postat av: Cia

hej jag har känt dig länge (bara att jag aldrig har sett dig för alla står på dig)



jag vill supergjärna va med



Namn: Miley_890



Pandafärg: svart (kan vara rosa också)



Pandahår: svart uppsatt till en bulle men lite händer med :P

2010-10-12 @ 06:49:46
Postat av: jakobX

jag heter jakobX har en blogg vid namn pandanjakobx.blogg.se jag har svart har blå pandfärg men kan ha annan



ses jakobX

2010-10-12 @ 07:20:42
URL: http://pandanjakobx.blogg.se/
Postat av: Elon00

Oh,så roligt med en ny saga! Jag vill jätte gärna vara med!

Kort fakta om mig:

Panda namn: elon00

Panda färg:

Guldpanda svart (kol svart)

Panda hår:

Just nu har jag ett hår med en tofs och lite mörkt blond färg. Du är ju min vän,så du kan leta upp mig bland dina vänner,och se hur jag ser ut. Om det håret inte passar så kan du kolla igenom alla mina frisyrer,och om där inte finns någon som passar så kan jag köpa en ny frisyr!

Hoppas jag får en roll! Det skulle varit underbart

Kram

//Elon00 :-D

2010-10-12 @ 07:21:30
Postat av: LaDy_G/

Hejsan!

Jag vill gärnna vara med i sagan du kan ta dolt för hon är GP och har nästan alla kläder(på dolt)

eller LaDy_G men hon har inte varit GP jo bara på GP dagar.

2010-10-12 @ 07:41:58
Postat av: Pandori1

Heej Lomise!!Jag har alla pandafärger.Om jag inte har alla så köper jag färgen som fatas ;P

Jag ha miljoner av hår.Jag är ganska så gamal på panfu så jag har ganska mycket saker,hår,kläder m.m

2010-10-12 @ 07:53:04
Postat av: siik

1 siik, 2 typ alla fast just nu vanlig blå, 3 emo hår fast jag har många fler, 4 min blogg heter panfusiik.blogg.se

2010-10-12 @ 08:48:50
URL: http://www.panfusiik.se
Postat av: JAKOB

Hej! :) Jag vill vara med! :D



Jag har alla pandafärger, + GP pandafärger.

Jag har typ alla hår förutom dom nya...>:O De e för jag tappat GP...Men iaf..Jag har alla kläder, (Förutom dom nyaste) OSV...Men i vanliga fall har jag inget hår på mig. Jag har guld jacka och skol uniformen, med mån skorna..Jag skulle gärna vilja spela nån ond..Som bl. a kan magi,



//JAKOB :P

Postat av: Rebecca10

Hej lomise, jag vill gärna vara med! Jag har ingen skillnad vilken roll jag har, men här är min stil:



Bruna lockiga håret, röd-rosa hoodie, minishort, och ett par svarta sneakers. Du måste inte ha mig med, men det skulle vara superkul!!



Din blogg ÄGER!!!!!



//Rebecca10

2010-10-12 @ 12:35:25
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: Rebecca10

Upps, glömde att jag har en basker! xD



//Rebecca10



(igen)... xD

2010-10-12 @ 12:52:02
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: panolona

hej ja vill vara med

färj: orange

hår:allt möjligt

pandanamn: panolona

guldpanda: nej

fresyr: ja har min stil

puss och kram panolona

2010-10-12 @ 12:55:31
Postat av: hello67

jag skulle gärna villja vara med skulle bli så glad :)

färj: svart

hår:allt möjligt

pandanamn: hello67

guldpanda: ja

fresyr: lady gaga hår men kan byta .

hoppas jag kommer med

ses

2010-10-12 @ 13:00:44
Postat av: Chloes

Hejsa jag har redan skrivit att jag vill vara med i sagan men jag skriver om för jag fattade inte allt.

Namn: Chloes

Pandafärg: Rosa

Frisyr: jag brukar ha blonde hair när det är gp dag och pink hair bows. och så brukar jag ha blå ögonskugga.

kläder: nå magiskt.

Om det blir så att jag får va med så skulle jag vilja spela nån som kan trolla hälst en häxa som på harry potter kram!

2010-10-12 @ 14:13:19
URL: http://panfuchloes.blogg.se/
Postat av: Maria1998 (Maria)

Hej hej Lomise!

Jag skulle jättegärna vilja vara med i din saga! :)

Min pandafärg är rosa, det spelar ingen roll om det är ljusrosa eller mörk.

Jag är inte gp så jag har ingen frisyr på Panfu.

Mitt riktiga hår är...hmm hur ska man förklara det...ja det är mellanlångt och mörkt och rätt så rakt men inte helt platt....

Jag hoppas jag får vara med :)

//Maria1998

2010-10-12 @ 15:07:58
Postat av: Pandania00

Jag vill gärna vara med, såklart.

Min pandafärg är grön, svart eller blå.. lite olika.

Jag är inte GP, men min riktiga frisyr räcker lite nedanför hakan och är mörkblondt.

Jag har rappar/hip hop stil så sådant hår har jag ungefär ;)

2010-10-12 @ 15:34:58
URL: http://pandania.blogg.se/
Postat av: FlisanBest5

Jag vill jättegärna va med! :D Mitt pandanamn: FlisanBest5. Min pandafärg kommer antagligen vara orange eller grön. Fast jag tar nog orange ändå.... :P Jag har inget pandahår som liknar mitt, för att jag har lite mörk-ljusbrunt hår i verkligheten som räcker ner till axlarna ungefär. Kan man få ta spökkostym? Annars tar jag det blåa håret och moon tröjan som man fick när Krucio va på besök första gången. Hoppas jag vinner! :D Kramizar från FlisanBest5! P.S Du har träffat mig på panfu en gång. Det va när max fyllde år! D.S. Hej heej! ;)

2010-10-12 @ 15:55:50
Postat av: FlisanBest5

Och min pandapryl ska vara en uggla. Jag vill helst spela en roll som Hermione i Harry Potter typ... Håll Höjd1 :P FlisanBest5

2010-10-12 @ 15:57:57
Postat av: Sirithiha

Jag vill gjärna vara med



Nman: SiriThiHa

pandafärg: Gul

Hår:Pigtails

2010-10-12 @ 16:20:57
URL: http://panfusiri.blogg.se/
Postat av: mollymo

Hej Lomise!

Jag vill gärna vara med ;)

Jag heter mollymo och jag har

många sorts färger och kläder och smycken osv.

Men vet du vad? När vi gör sagan (Om jag blir med)

Så kan du kolla lite snabbt mina kläder osv

Och du får bestämma vad jag sk ha på mig kul va? :P

Jag hoppas jag blir med ;)

Jag gillar sagor och så!

Jag kan göra vad som helst bara

jag får vara med vara din slav haha,

Men allvar ;)

Ses och hoppas jag blir med! :P

(Rimma)

2010-10-12 @ 17:26:04
URL: http://ylloms.blogg.se/panfu
Postat av: meno

hej jag vill gärna vara med pandafärj:ljus rosa. hår:det blonda somm du har.topp :pruple less sleve topp typ men den är lila och rosa byxor : jean shorts asså dem ljus blåa inte demm mörka

2010-10-12 @ 17:27:12
URL: http://pandameno.blogg.se/
Postat av: Taekwandosebbe

Hej,det är nog lite sent att skriva men jag vill jätte gärna vara med och jag har den jackan man fick i amalura uppdraget,mörk svart pandafärg,ugglan,handskarna som man fick för att koppla in sladdarna med och superhjältekläderna,hoppas.



MVH//Corovaden

2010-10-12 @ 18:23:39
URL: http://pandancorovaden.blogg.se/
Postat av: Pifig

Hej Lomise!

2010-10-12 @ 18:59:12
URL: http://pifig.blogg.se/
Postat av: Stella17

Jag har ju skrivit rätt så många kommentarer i din blogg..

Inte för att "smöra".. ;)

Jag heter Stella17 (Men det visste du väll redan? ;) )

Om jag ska skriva ALLA fresyrer så får jag skriva länge..

Jag har ungefär alla färger (Brun mörkbrun Gul Blont Svart Rött m.m)

Jag har pandafärgerna Gul ljusblå mörkblå ljusrosa mörkrosa grå svart.

2010-10-12 @ 19:13:16
URL: http://panfupolare.blogg.se/
Postat av: Stella17

Jag gör det lite enklare..

Namn:Stella17

Pandafärg:Ljus Blå

Fresyr:Long Brown Hair

Kläder:Solglasögon,Checkered Tunika,Moon Pants,Moon Boots,Gröna Solglasögon,Makeup,Fedora.

Jag har lite mycket kläder på mig.. :P

2010-10-12 @ 19:22:48
URL: http://panfupolare.blogg.se/
Postat av: Stella17

Oj!

Där jag skrev Namn: Stella17 Blev istället :S

Och vid Kläder: Gröna Solglasögon (skulle stå där)

Blev också :S

Bara så du skulle förstå vad jag skrev ^_~

2010-10-12 @ 19:25:13
URL: http://panfupolare.blogg.se/
Postat av: Goldy

Hej Lomise!

Jag skulle så himla gärna vilja vara med i din saga.

Panfunamn: Goldy (som du nog såg)

Pandahårfärg: Blondt (oftast)

Pandafrisyr: Lite längre än till axlarna

Hoppas jag kommer med i sagan!

//Goldy

P.S. Jag har alrig varit med i nån sånhär saga förut.

2010-10-12 @ 19:25:42
Postat av: Linde123

HEj!

Pandanamn:Linde123

Färg:Svart

Frisyr:Kort brunt hår

2010-10-12 @ 19:50:49
URL: http://panfulinde.blogg.se/
Postat av: Kly84

Jag vill Vara med!

Färg: Lila rosa

Hår: Blont

Jag är inte gp men här är min blogg www.klypanfu.blogg.se

2010-10-12 @ 20:11:35
URL: http://klypanfu.blogg.se/
Postat av: Blomman300

Pandanamn: Blomman300

Färg: Svart

Hår: Namnet på håret är Blonde Hair



// Blomman300

2010-10-13 @ 14:00:28
URL: http://lilagron.blogg.se/
Postat av: Rebecca10

Ny stil:



Pandafärg: ljusrosa

Pandafrisyr: Lockiga blonda prinsesshåret med kronan, fast med den blåa "mössan" så at man inte ser kronan.

Blus: En rosa-röd hiphop tröja

Byxor: Minishorts (jeans)

Annat: En mp3:a



Hoppas att jag kommer med, för dina sagor är så bra!!!!!

Tack i förhand!!!



//Rebecca10 :) :) :)

2010-10-13 @ 14:14:43
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: twinkii

Jag vill jäätte gärna vara me Lomise!



Hår: Brumt å vågigt

pandahy:Mörk svart

Top: ett svart linne me en lila typ kofta

Byxor: Slitna lång jeans.

Skor: Sandaler

Övrigt: Blixt på kinden halsband å glass örhängen!

2010-10-13 @ 14:39:10
Postat av: Eira (8)

Hej! jag skulle vilja vara med. Jag är ej GP.

(Tjej!)



Hår:Inget

Färg:Blandat, har alla

Byxor:Inga

Tröja:Ingen

Skor:Vita

Dräckt/kläning:Spök-dräckt

2010-10-13 @ 14:44:59
URL: http://gryningsvind.blogg.se/
Postat av: Dijamant

jag vill va med i sagan



Hår:brunt

pandafärg:ljus rosa

Kläder:lady gagga kläningen och skorna

Hårband:rosa



jag har aldrig vart med i en saga eller mysterium som det där med sala och doktor g hon lovade att jag skulle få va med men så fick jag inte

2010-10-13 @ 15:19:53
Postat av: Dijamant

och om jag är med i sagan så vill jag hälst va magisk eller något anat roligt

2010-10-13 @ 15:22:58
Postat av: Rossarin1

Haha 73 st komentar på ett inlägg haha

Namn: Rossarin1

Ålder: 9

Pandafärg: Ljusblå

Hår: Blonde hair

Tröja: School girl shirt

byxor: Moon pants & Swim shoots

Skor: School boy shoes

Pryl: Magic stone glasses, Lave glove & Ugglan

2010-10-13 @ 17:46:06
URL: http://rrrose.bloggplatsen.se
Postat av: wobby1

jag vill vara med jag har inget hår!

2010-10-13 @ 18:57:44
URL: http://melonerna.blogg.se/
Postat av: Sackira

Hejsan, jag vill jättegärna få vara med, så snälla!

Namn: Sackira

Färg: Svart

Frisyr: Kort brunt

Jag älskar bloggen, är ett stort fan, hoppas jag kommer med!



Sackira

2010-10-13 @ 19:14:26
URL: http://sackira.blogg.se/
Postat av: AC99

SNÄLLA får jag vara med jag har alltid villjat vara med i en panfu saga i flera månader!



och jag är inte gp så jag säger hur jag ser ut i verkligheten:

jag het brunblondt hår rett kort lite kortare en axlarna.

och jag brukar ha lite sönder rivna jeans ch så har jag presis en son där citron tröja som fins i katalogen!



Mvh AC99

2010-10-14 @ 16:28:58
Postat av: AC99

ja juste panda ferg svart

2010-10-14 @ 16:31:44
Postat av: lude1001

HEJ:D! snälla får jag vara med jag är din vän på panfu. vi brukar vara med vrandra på panfu

2010-10-14 @ 18:02:11
Postat av: lude1001

pandafär:orange hår färg:jag har inget hår på panfu

2010-10-14 @ 18:04:18
Postat av: PandinoNC

Hejsan Lomise!



Jag ska kanske bli gp snart, men om jag inte blir det så kan jag visa dig hur min favoritstil på panfu ser ut när jag är gp. Min blogg heter: http://pandinonc.blogg.se!



Jag vill jättegärna vara med!

Ps. Tack för hjälpen med att starta igång min blogg, den är mycket bättre nu tack vare din "färg-länk"...



Stort tack!

//PandinoNC <3

2010-10-14 @ 19:42:58
Postat av: Talola

Jag vill vara med snälla söta :3

2010-10-15 @ 21:03:06
Postat av: wobby1

jag vill vara med! jag har en blå prickig tröja och ljus blåa byxor!

2010-10-15 @ 21:38:42
Postat av: Duncen

Jag vill gärna vara med i sagan:) Om det blir alledes för många och jag inte kan vara med så är det ok:)

2010-10-16 @ 11:48:55
URL: http://viptina.blogg.se/
Postat av: panolia

hej fördet första älskar jag din blogg:)

hår:långt brunt hår

kläder:örhengen,uglan,blå,byksor, gompa dojor och solglasögon

pandaferj:ljus råsa

och myket humor:)

jag vill jete järna va med i sagan:P

2010-10-16 @ 16:00:58
Postat av: Anonym

Yeujdjjdjdjd

2010-10-16 @ 22:06:56
Postat av: TeodorD

Jag vill gärna vara med

2010-10-17 @ 14:17:02
URL: http://panfukillarna.blog.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0