Frågor och Svar 3-10 September

Hej! Många frågar om jag kan komma på privata panfuträffar och fester men jag kan ju inte svara JA på alla :( Det hade inte funkat. Så oftast kommer jag inte... Sorry. Men ibland kommer jag :) Så fråga gärna :)

Flora555
: BEHÖVER HJÄÄÄÄÄLLP NUU!! Jag har fått en ny blogg på blogg.se... Och jag vet inte hur man laddar upp bilder, eller joo... Men det går inte..... Jag trycker ladda upp bild när jag har gjort allt... DET GÅR INTE! Help mee!
Svar: Det bror på om du laddar upp bilden på Översikten eller derekt på ett inlägg. Om du laddar upp den på Översikten lägger du in bilden på inlägget genom att klicka på det lilla trädet på menyraden åvanför. Men om du laddar upp den derekt på Inlägget ska den komma upp anutomatiskt.


Vilva: Hej Lomise! Jo, jag undrar: Hur ändrar du färgen på texten i inläggen?
SNÄLLA SNÄLLA kan du visa?! För jag är nog inte den ända som undrar... ;)
Pomis_10: Hur ändrar man så texten på inläggen blir t.e.x grön?
Svar: Kul att du frågar det :) Jo, det är lite knepigt att göra det på mitt sätt men jag gillar knepigheter så jag skriver på det vanliga sättet :P:

Skriv en liten grej för att tästa... typ HEJ. Gå sen in på HTML grejen på inlägget. då står det ju bara HEJ där. Sen skriver du in koderna nedanför så att det ser ut såhär:
<span style="COLOR: #00ff00">HEJ</span>
Då blir det såhär:
HEJ
Och ordet blir limagrönt. För att byta färg går du in HÄR och välger färg som du klistrar in där det står:00ff00
:)
Förta gången jag prova blev det helt fel men det funkade efter några gånger :)

talola: HEEJ jag undrar 2 saker :P
1,Hur länge har du varit känd i panfu??
2,Hur fick du din bakrund typ i rosa för att jag tycker att det är en del skillnad på min blogg den är typ lila och din är rosa jag bara undrade hur man fick det??
Svar: 1,Enda sedan jag kom på Panfureklamen :) Sen har jag varit lite känd också enda sedan bloggen började bli poppis.
2, Jag ändrade färgen på Stilmallen. De är det står:
body {
margin: 0px;
padding:0px;
background: #CC00FF;
}
Ändra bara CC00FF till den färgen du vill ha :) Klicka HÄR för att få reda på vilken kod som är vilken färg :)

AlmarEnoir: Hej!
Jag undrar hur man lägger in en header, jag läste det i Iosefines blogg men det gick inte :mad:
Svar: Klicka HÄR :)

Ly: Lomise kan du länka in min blogg i din?
Svar: Tuvär :( Det är mycket många som vill bli länkade och jag kan inte länka till alla :( De var den första oskrivna regen som jag bestämde mig för när jag gorde Lomise.blogg

Silent_hill3: När är din nästa panfuträff?
Svar: Hihi. Det är det alltid någon som frågar ^^
Jag vet inte :S Jag vill inte ha träffar för ofta men nu har jag inte haft det på länge :S Jag har inget bra svar just nu :S Men jag kommer att ha det någon gång iallafall :)

Stella17: Mitt The Sims 3 måste funka!!!! =(
Jag vill att det ska funka så jag kan spela!
Men det funkar inte! =( =( =( =( =(!!!
Svar: Så var det för mig också i början :( Tästa att spela på en annan "Användare" på din dator. Och prova att ta in och ut skivan. Jag kunde inte spela på min användare förrens ett halvår efter jag hade fått det.

PandanLollo99: Jag har en fråga: ( säg bara till om jag frågar för mycket)
Snälla kan du förklara hur man lägger upp windows movie maker klipp på youtube?
Det står att man måste göra på nått speciellt sätt men jag fattar inte hur.

Svar:
Det är många som frågar det :S Jag kan tuvär inte förklara hur just här. Men jag kanske gör ett inlägg om det någon gång. Men för att göra det behöver jag en video att lägga ut för att göra bilderna och jag har ingen video på G :( Men håll utkik för instruktioner längre fram i höst :)

sh123
: Hej Lomise! Utalat man ditt pandanamn lomis eller lomise?
Jag säger i alla fall lomi-is med långt i!
Fest! Hoppas du kan komma!

Svar: Hmm :S Vet inte ^^ Från början sa jag "Lomis" men nu när jag fått reda på att vissa säger "Lomise" så gör jag också det ibland :)
Det är många som bjuder in mig till saker och jag kan inte komm apå allt. Men kanske :)

Cia: Heej för mig när jag e gp jag kan inte ha olika strumpor och olika smink och så hur kan du göra det? :(
Svar: Hihi. Bilden är datatrickad :D Jag kan inte häller göra så på panfu :) Jag gorde de så i datorn :)

petshop00: Hej Lomise! Jag bara undrar: Har du ett förhållande med en kille? jag vill inte skvallra bara veta...

Svar: Nej. Det har jag inte. Varken på Panfu eller på riktigt.

ykopinosi368: Jag såg att du var i pandaland men jag leta över allt vart var du?

Svar: Ibland är jag inne på tomma servar och går snabt, fram och tillbaka, för att inte pandor ska uppehålla mig. Så jag kan ha varit varsom hälst :S

amandaseh:
hur många läsare har du dagligen ungefär?
vad e en rudolfnäsa? ;)

Svar: Nu är det typ 160-200 :D Men det ökar lite hela tiden :)
Den näsan fins på rudolfkostymen som jag tror är ganska långt bak i kattalogen :)


Postat av: PandanLollo99

Tack för svar! Jag hoppas du kan visa det nästa gång du lägger ut ett klipp på youtube! :D

2010-09-10 @ 14:30:11
URL: http://soffanblogg.bloggplatsen.se/
Postat av: Movie maker

Jag vet hur man gör i movie maker programmet tryck på arkiv sen på ''publicera film..'' tryck på nästa och fortsätt tills det kommer fram om man vill se på den när det är klart jag brukar välja att jag kollar hur det blir och när den är klar så letar jag efter mappen som den hamnade i för mig hamnar den i en speciell mapp som heter ''filmer'' hoppas det hjälpte

2010-09-10 @ 20:08:15
Postat av: amandaseh

OJ! Panfupostens högsta dagligen är 17! Men vi har en design(av lomise), en header, försök av dagligt inlägg, videos, ibland filmer men du har visat mig VART man får smileysar men HUR? Om man har kryssat för vilken färg, sort och så, hur kommer dem till bloggen? Kostar det pengar? Måste man vara registrerad? ps. Besök våran blogg!

2010-09-11 @ 08:00:45
URL: http://panfuposten.blogg.se/
Postat av: Stella17

Jo...först köpte jag skivan men den funka inte pappa trodde problemet vara att det var Mac men det står ju att det ska funka till både Mac och PC?

Så han laddade ner en version med bara PC från EA´s online shop.

Men jag kanske ska testa på en annan användare så kanske det går.

Om jag kände dig IRL skulle jag göra vad som hellst om det funkade :D

Jag hoppas det funkar..

Eller juste pappa startade om datorn HELT..

Som när man startar datorn första gången när man köpt den.

Så först måste jag ladda ner EA Download Manager.

Hoppas bara inte pappa måste köpa spelet igen...

För 499 kr är ju rätt så dyrt..

Men någon gång idag ska jag testa det.

2010-09-11 @ 08:38:28
Postat av: Stella17

då lånar jag min storebror Christians användare. :P

Han bor ju endå inte hemma hos oss ju..

Och han har ju The Sims 3 också.

Och han är 23..

Kan verkligen en 23-åring spela Sims 3 xD :P

2010-09-11 @ 08:45:06
Postat av: Stella17

Jag ska testa nåra smileys..

:P

:)

:D

;P

;)

;D

(H)

:O

2010-09-11 @ 08:46:21
Postat av: Stella17

3 funka inte :P

2010-09-11 @ 08:46:50
Postat av: Sacce

hej en fråga, hur gammal är kamaria?

2010-09-11 @ 11:37:03
Postat av: siik

min fråga är var fick du rengn båks bollyn :cool:

2010-09-12 @ 09:04:20
URL: http://www.siikblogg.se
Postat av: Stella17

Det funkade inte samma problem med Sims 3 :(

Bilden blir bara svart och så kommer det som en vit ram grej sen kommer jag tillbaka till skrivbordet!

Det funkar inte!

2010-09-12 @ 09:38:55
Postat av: Stella17

Jag kommer aldrig få spela sims 3 : cry :

2010-09-12 @ 09:42:21
Postat av: Stella17

ledsen smiley funka inte..

2010-09-12 @ 09:42:57
Postat av: Stella17

Jag kommer aldrig få spela sims 3 :'(

2010-09-12 @ 09:43:29
Postat av: Stella17

:cry:

2010-09-12 @ 09:46:01
Postat av: Stella17

funka inte..

2010-09-12 @ 09:46:15
Postat av: ackeee

kan du logga in lite mer pâ panfu dâ blir det mycket roligare:D men jag förstâr att du har läxor och sâ

2010-09-13 @ 07:18:31
URL: http://ackeees.blogg.se/
Postat av: Silja

Hej Lomise! Jo jag tänkte typ sluta på panfu... har DU något emot det? Och sen så skulle du kunna sprida det så jag slipper bli utskälld? läggg med detta i bloggen så alla ser! undrar ni varför så fråga i blogg kommentar för jag kanske ska sluta läsa denna blogg... Ta inte illa upp lomise :'(

2010-09-15 @ 11:21:25
URL: http://panfusiljablogg.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0