Musa skriver

Hej alla! Det är Musa från Lomises saga som skriver nu :)
Jag flög förbi hennes koja och hittade hennes lösenord till Bloggöversikten så att jag kunde skriva lite ^^
Och Lomise sover fortfarande ^^ Hon är sjuk idag :(

Petshop00 frågar: Blev Phill och Fimmy kära?
Hehe. Jag tror det ^^ Det såg ut så när vi satt på taket ^^ De var mycket nära varandra och rodnade varge gång de tittade på varandra ^^
Emme20 frågar: Liknar inte sagan Winxclub?
Jag vet inte vad jag ska svara på det :S Lomise kanske fick sin insperation där ifrån men personligen tycker jag inte att den gör det :S De enda som jag tycker är likt är mitt namn ^^ Musa + Musikkrafter... men det är det enda tycker jag :) 


Gäsp! God morgon alla djur... Musa! Sitter du vid min dator!!??

Oj! Måste gå!


Postat av: petshop00/Erika

Bra att dom blev kära. Jag gillar sånt förstår du. Musa, jag älskar dendära sagan också! Hoppas att Fimmy och Phill får det bra!

Love ya!

//Eran Petshop00, Erika

2010-09-02 @ 20:34:40

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0