The Movie

Krucio filmen var ganska läskig :(... Nej, bara skojar :)




Jag hoppades på en film med lite mer... film ^^
Syn att den måste vara i stillbilder :(:(:(
De har man ju liksom redan sätt. Förutom denna :O:

Den var ny :O

Jag är glad att de gjorde en film till slut :) Jag har försökt få de att bygga en bio i slottssalen...

...Bakom den stora dörren. På arfirserna skulle de kunna ha kul reklam så de får mer pengar :)

Och när Max var inne en gång för ett tag sedan frågade han oss vad vi ville ha i panfu och jag skrek direkt BIO!!!!
Och alla andra roppade också bio :P


Ni som var med på panfu sommaren 2009 kommer väll ihåg när Ella var utomlands och dansade Flaminco :)
Då ritade jag en bild på henne och igår målade jag om den på Photoshop :)
Såhär blev den :)

Orginalen van även Pingvinolivias rit-tävling i kattegori Panfu :D:P
Läs om när Ella dansade HÄR

Levelmaskinen funkar idag :D


Postat av: meno

snälla kolla in min blogg tack vare dig ha jag lärt mig hur man ändrar färj på bakrunden på ett annat inlägg i någån annan månad så stog det i love iou du är best

2010-09-28 @ 11:43:02
URL: http://pandameno.blogg.se/
Postat av: emilio10

hej!!

måste träfa dig snälla!!

jag har spelat i panfu länge men inte träfat dig!

varför?jo du kan inte träfa alla men jag vill värkligen träfa dig!

snälla svara !!!

2010-09-28 @ 16:42:05
URL: http://emilio10.bloggplatsen.se
Postat av: Vilva

du, lomise.

Du som har lärt dig lite i photoshop.

Kan du visa hur man gör dom sakerna?!!

SNÄLLA!! :)

Det skulle vara bra! för jag vill lära mig det mera!

2010-09-28 @ 16:44:42
Postat av: Pifig

Din blogg är bra! :)

2010-09-28 @ 21:38:42
URL: http://pifig.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0