"Bara för att" :P

Em... I eftermiddags rotade jag igenom mina lådor och hittade några låssas-tatueringar ^^ Och vad gjör man då? Jo, man fixar fast dem :P..."Bara för att!"

Det tuggumit där man får dem är såå gott och ett perfekt bubbeltuggumi :) Tatueringarna samlar jag på när jag köper tuggumit.


En annan "Bara för att" grej är att jag fixat naglarna. Emm... typ, mitt i natten igår ^^


Tanke:

Postat av: Blommo98

Gillar naglara och det är sant sådana tuggumin

är ju goda ^^)

Var det länge sen du var inne på panfu?

2011-04-27 @ 10:47:44
Postat av: Hedda

Haha så kul ochså fina naglar!

Kan du inte göra ett till Radioinlägg?

Det vra ett gjättebra Radioinlägg!

//Hedda

2011-04-27 @ 11:17:43
Postat av: pingelipong/annika

måste hitta tuggummit! :P

Det verkar gott gott! :D

Fina naglar! :) mad små hjärtan! :love:

//Pingelipong

2011-04-27 @ 14:25:27
Postat av: erin123

ehh skriver du svampbobbloggen

2011-04-27 @ 16:56:25
URL: http://panfuerin.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0