Fest igår

Igår var jag bara hemma på morgonen kan man säga
För jag kom hem från en grym fest vid 12 :)
Igår i skolan var det enda roliga att vi bakade pizza på hemkunskapen :) Och eftersom vi jobbar halvklass så fick bara halva klassen pizza  Mohahaha!


Sen var jag med Lunie inför den gryma festen!
Det är våran kompis som fyllt 15 som hade kalas! Men eftersom jag inte får blogga om henne så får jag väll blogga om bara festen då... :S
Jag och Lunie köpte tillsammans: En tvättsvamp som ser ut som en grytvante :D En stor badbomb :P Två små badbomber som ser ut som en mango och en banan  Och till sist en fin hårklämma :)


Vi åt Sushi! Äkta typ :) Hennes pappa hade gjort dem själv!


Det smakade sådär tyckte jag :S Men kul att ha provat i alla fall!

Mathilda tog de flästa bilder jag nu lägger ut. För mamma hade tagit ut min kamera ur bilen när bytte om! :(


Sen åt vi VitChokladMossTårta :)


Rästen av kvällen sjöng vi singstar! R&B, ABBA och Svenska hits. Jag har nördat svenska hits såå länge så jag ägde på Money for nothing  Med jag tror 9120 eller så... men mitt rekord är mycket högre.


Sen kom jag hem vid 00:00. Mamma och Pappa var inte hemma för de var och hämtade farmor vid flygplatsen men brorsan var uppe så sent. Han sa att vi fått massa fler kanaler helt sådär! Så vi tittade i typ 2 timmar på Bomerang och CN även fast de var såå tråkigt! Jag gillar inte gammla serier och det var värkligen bara gammla serier just då... Men de kanalerna brukar vara kul annars. Sen tittade vi också på en inspelad south park... jag tycker den serien är... fail

Postat av: pingelipong/annika

Det verkar som en väldigt cool dag! :D :mrgreen: Mums med kaka! :D

//Pingelipong

2011-04-09 @ 16:20:56
Postat av: Lunie

Bananen och mangon var Inte badbomber utan badgél/duschgél.

2011-04-09 @ 22:51:17
Postat av: cken

Jag har också singstar! :D Både ABBA och SVENSKA HITS!!! :D :D :shock:



Kul! :)

/cken

2011-04-10 @ 07:27:36
Postat av: Rossarin1

Mitt Rekord är 9687 :D Kommer ihåg det prick!

2011-04-10 @ 10:55:35
URL: http://rrrose.bloggplatsen.se
Postat av: mathilda

hehe fail bilder xD ( på mig)

2011-04-14 @ 21:16:25
URL: http://tildisblogg.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0