Glad påsk!

På morgonen fick jag och brorsan leta påskägg :P Godis hör ju till och jag ällskar att leta gömda grejer ^^ Så länge de är stora saker, som till exempel påskägg ;p

Ett stort påskägg och ett liten Simpsons ägg :P

Sen vid middagstid var jag vid påskefyrn. Det är en påsktradetion där jag bor att man samlar alla julgranar från i julas, sen ska olika "lag" bygga upp ett enda stor hög med alla granar. I år var det väldigt lite granar där jag brukar vara. Ja just det, kanske borde säga att de bränner upp granarna på Påskkvällen :)

Såhär ser det ut när de bygger upp dem:




Och dehär fyrarna syns från långt håll


Glass efteråt :D Pappa hade höpt Bakugan glass :D


Postat av: pingelipong/annika

Glad Påsk! :D du gillar dina kattöron! :)

//Pingelipong

2011-04-24 @ 12:26:12
Postat av: fluffig

killarna i min klass var galna i bakugan dom samlade på de och typ 10 veckor senare så var de helt opopulära de va jäte galna i de de kunde inte leva utan de sen så 10 vecker senare så ska de vara helt opopulära fatar inte killar det ända jag vet om de är:de är flok djur,vissa är söta,de är ett levande bevis på att dinosaurierna nånsin existerat<-------------min kompis kom på det i skolan

2011-04-26 @ 18:42:41

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0