Gympauppvisning

Yay!
Igår kväll var det uppvisning för oss som gått på gympa!
Jag är i den älsta gruppen ;)
Fast av alla i den älsta gruppen är jag minst bra :(
Idag visade vi upp för alla föräldrar.
Det var Astridlindgrentema, så vår grupp var vildvittror från Ronja-Rövardotter


Jag som står på händer:

Det var den enda bilden som blev bra från pappas kamera :S Men jag ska få upp en video innom kort! :D Och så tog MAthilda biolder som jag inte sätt än.

Man fick balonger och en badboll :D


De släppte ut balongerna på det bästa sättet som går! :D

Och... em... alla under är gyppa eleverna ^^ Fast inte samtidigt xD

Postat av: Felicia

Hej!



okej ;)



Takk :D

2011-04-30 @ 10:49:59
URL: http://thatsmeonly.blogg.se/
Postat av: Homppa (Phomppa)

Wooooooooow!!! Du stod heeeeeeelt rakt upp på bilden när du sot dpå händer!!! Fint. Och ännu mera fint när alla du 1000 ballongerna föll ner på alla människor! Det ser såååå fint och roligt ut!

//Phomppa:D

PS. I :love: Your Blog!!!

2011-04-30 @ 11:13:37
URL: http://phomppa.blogg.se/
Postat av: cken

Okej, det här är inte om detta inlägg. Men jag vill bara få lite mer sims! ^^

//cken

2011-04-30 @ 14:38:17

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0