Mini kaktus

Jag har önskat mig en väldigt speciell liten pryl ganska länge som pappa nu köpt till mig! :D
Det är nämligen en kaktus! Och inte bara en kaktus! Utan den är en nyckelring (/mobilsmycke)! En levande växt som nuckelring alltså!

Den har små hål i taket så den får syre och hål i botten så när man vattnar den bara doppar man den i vatten :)
Om någon tror att den inte är en riktig kaktus så kan jag ta kort på den när den växt till sig ^^ För efter ett tag måste man ta ut den för den växter ju. Och man behöver inte vara orolig att den ska fimmla runt heller, utan den sitter som den ska även om man tar den upp och ner :P Jag ska sätta den på min mobil på en gång!
Pappa köpte den för 100:- på Hallarnas trädgård som ligger nära göteborg :)

Postat av: pingelipong/annika

Åhh va sööööt! :D :love: såå cool! :cool:

//Pingelipong

2011-04-14 @ 20:51:09
Postat av: Zandrha

Vilekn söt liten kaktus :D Kan förstå att du ville ha den :3

2011-04-14 @ 21:13:43
URL: http://mspcurry.blogg.se/
Postat av: HEDA123

nååå vad fin den var!

Finns den nere längre ner i svergige?

Jag bor ganske långt ner!

(//HEDA123

2011-04-15 @ 08:50:20
Postat av: saifeng

hej vilken server ska du loga in på i morgon på¨cirkusen jag brukar loga in på bollywod men jag vet inte om du ska det med det hopas jag alla fal:Dför jag vill bli ven med dig om du vill det:Dsåklart;)

2011-04-15 @ 14:21:35
Postat av: fluffig

den är jäte fin ochså men idag rädade jag ett träd och jag tycker att det är växt plågeri att ha en mini kaktus så där växter lever faktist tänk dig vara så inget elakt menat

2011-04-15 @ 14:55:14
Postat av: Anonym

super söt och super cool =) !!!!!!!!!!!!!

2011-04-15 @ 15:48:12
Postat av: amandaseh

cool

2011-04-15 @ 22:01:58
URL: http://mittotroligaliv.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0