Mobilsmycke som halsband

Hi!

I skolan idag fick jag ett mobilsmycke från Treeo :D Hon har varit i Frankrike och tog med presenter :D Jag har det just nu som smycke på mitt DSIXL

Weeeeiih!! :D


Men eftersom jag inte har tillräkligt många mobiler, DS och annat som man kan sätta fast dem på så har jag mina mobilsmycken som halsband ibland :)

Det är så mycket billigare att köpa sånna från automater för 10 än att, ja, köpa någon dyr ;)
Antingen kan man ta bort snöregrejen eller så har man kvar den så man kan ha figuren på mobilen när man vill :)

Postat av: doggelina

Gulliga!<3! __ __

__ _ ___

_ _

_ _

_ _

_ _

__

2011-04-27 @ 21:32:10
Postat av: Erika

Fina :love:

\Erika

2011-04-28 @ 11:38:02
URL: http://erikakasja.blogg.se/
Postat av: pingelipong/annika

Lovely! :love:

//Pingelipong

2011-04-28 @ 14:19:40
URL: http://anskuhello.blogg.se/
Postat av: Hedda

Hej!

Så fint det blev ja,jag fyller år den 29 april så jag ska få en mobil då! Hoppas jag kan rota fram någor mobilsmyce:D

2011-04-28 @ 14:48:56

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0