Myrornas

Jag och Ragdoll har idag shoppat på Myrornas :D Lunie och Mathilda ville/kunde inte komma med :(
Jag köpte för nästan 500 kr :P Fast de går på barnbidragspengarna, så jag slapp ta pengar från min spargris ^^ (jaja, en spar-panda då, då ;))
Bilder på kläderna kan ni se längre ner i inlägget

På vägen dit fins det en studsmatta :P Typ reklam för RödaPartiet för den fins bredvid RödaPartiet's hus (ett av många antar jag)
Coola bilder Ragdoll tog:





Och i närheten såg vi att massa hade kuddkrig! :D Skumt men kul!


Och vi tog en kaka från 7-eleven medan vi väntade på bussen hem :)

Vi tjatade mycket om Fokis "Förtjänar jag en kaka?" :D



Detta köpte jag:
Haawaii tröja 65:-


Röd långärmad tröja 45:-


Vit långärmad tröja 45:-
Röd t-tröja 45:-
Scarf 50:-
Ni kanske ser vem jag föreställer om jag skriver LIFE på tröjan? ;)


Skjorta 105 :-
Byxor65:-


Skärp 50:-


Fluga (men ska klippa bort bandet så det blir en rosätt ;)) 15:-


Postat av: Anonym

Alltså, jag stör mig på en grej som ALLTD kommer upp när jag ska läsa din blogg.

Det är bara så himla jobbigt.

Kan du göra så att den grejen försvinner??

Hoppas det!

För det är SÅ HAIMLA jobbigt!!

2011-04-02 @ 21:18:23
Postat av: Marie

Kan inte du berätta hur du blev en ''stjärna'' ? =D

2011-04-02 @ 22:47:06
Postat av: Lovisa

JAg håller med den översta kommentaren, som intehar skrivit namn.

Snälla, SNÄLLA, SNÄLLA gör så att den gräjen försvinner!

2011-04-03 @ 09:12:29
Postat av: Hannah

Vaddå? Jag stör mig inte på nåt? E det rubriken på inläggen. Jag tycker Lomises blogg är helt perfekt:P

2011-04-03 @ 09:21:19
URL: http://panfuhannah.blogg.se/
Postat av: Ellsie

Du har rätt Lomise! Du har ju tp exakt samma kläder som Andreas i Kick Off! Inte konstigt, du älskar ju Yokaj Studio ;)

2011-04-03 @ 11:03:55
URL: http://ellsies.blogg.se/
Postat av: Erika haha xD

hej!

saknar dig och vännerna! xD

hoppas studsmattan inte var läskig... :)

För Ragdoll vågade inte hoppa när vi var där. hihi.

2011-04-03 @ 11:13:26
URL: http://moviecontroll.blogg.se/
Postat av: pingelipong/annika

fina kläder! :D :thumbup:

//Pingelipong

2011-04-03 @ 18:03:24
Postat av: Agnes! <333

Nu ska jag bara träna på smileys och ser om jag har rätt och att dem funkar!

:mrgreen:

:shock:

:cry:

:twisted:

:|

:evil:

:idea:

:razz:

:arron:

:oops:

:???:

:D

:)

:O

;)

.lol:

:roll:

:eek:

2011-04-08 @ 16:24:11

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0