Sommar igår?

Min dag igår var som en sommardag. VILL HA SOMMARLOV! Jag och brorsan hoppade på studsmattan. Sen gjorde vi det med mina pompoms och lossades vara chearleaders  Jag hade kläder som en hejarklack också :P Sen kom brorsans kompis och sen hörde vi glassbilden!!! Glass!!

De ville också hålla XD

Sen efter ett tag skulle de "ha kul"





Hehe...

Och just det! Jag höll på att glömma, jag har köpt en fin vristkedja :3

Det käns så anorlunda att ha smycken på foten ^^

Postat av: pingelipong/annika

Fint smycke! :3 <3 haha den där flaskan kunde dom inte använda mera! :P

//Pingelipong

2011-04-10 @ 14:07:58
Postat av: Filipparosta

Hihi Flaskan kunde dem väl PantaXP

Smycket Va Jätte Fint Ska Jag Säga!<33!

2011-04-17 @ 10:50:52
URL: http://www.panfufilipparosta.blogspot.com

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0