The Sims 3 ♥ Leva Livet ♥ Expansionpacket

Yes! Ett till expantionspack! Jag funderar på om det liknar ett från sims2? Hmm... kanske ett såntdär Sims Historier... Men något riktigt Expantionspack motsvarande Sims2 kommer jag inte på :) Möjligtvis studentliv med tanke på att de tar studenten i dethär ^^ Men annars... nej :)

Postat av: Paj51

Heej :) bra blogg du har jag gillar sims också

2011-04-05 @ 19:56:37
URL: http://...........
Postat av: Anonym

Tack för att du la in den. Nu vill jag verkligen ha det. Det verkar kul! Men det gör ju alla Sims 3 spel.

2011-04-05 @ 20:41:58
Postat av: O.O

woww...coolt!

2011-04-06 @ 07:25:43
Postat av: Valpisen

Hej du kan du vara BÄST I VÄRLDEN och bäretta hur man lägger ut videor?Jag har också blogg.se :)

Snälla!

Postat av: pingelipong/annika

O.O VA COOLT! :thumbup:

//Pingelipong

2011-04-06 @ 13:58:22
Postat av: fluffig

vet ni vad jag just fåt reda på :på sv lektionen då så hålde min bästis på att säga om ett kärleks brev då sa jeg vem hon var kär i då sa hon vem jag är kär i då var de två killarnas bästis där och hörde och sa till de.sen när jag gick till serbiskan och min kompis till engelskan så frågade jag varför han som jag är kär i henne att säga något hon sa att han inte är 5 procent intreserad av mig och han är kär i någon anan jag va kär i honom enda sen 2an och nu går jag i4an.inan det så sa min bästis hur skulle du reagera om han var kär i någon anan då sa jag jag skulle gå vidare ja det gör jag men jag trode att det inte skulle känas så här jag vill bara gråta det är den värsta dagen i mitt liv

2011-04-06 @ 16:15:38
Postat av: nicoara

Hej Lomise jag läser din blogg varje dag.Din blogg äger du lägger alltid ut bra saker Mvph nicoara

2011-04-08 @ 13:29:00
Postat av: Karin

Hej, jag har spelat the sims sen jag var 5 år gammal.

hur länge har du spelat?

hur beroende är du?

för du verkar likna lite som jag :)



svara gärna ;)

2011-05-18 @ 18:52:03
URL: http://tidblomkarin.devote.se
Postat av: ❤ SimSim

Hej Simsare! Jag hittade dig inne på en Simsblogg och ville tipsa om min blogg. Ifall kommentaren stör dig är det bara att radera den :)



Jag har startat en ny blogg som är dedikerad till allt vackert i the Sims 3.

Jag jobbar på att samla de bästa, nyaste och säkraste och framförallt GRATIS nedladdningarna till er trogna Simmare där ute.



Kika in och se om ni gillar innehållet i bloggen, eller skriv en kommentar och tipsa om förbättringar, om du har hittat riktigt fina grejer eller kanske skapar egna simsprylar!



Jag tänkte att detta skulle vara intressant för er, även om jag bara har fått upp bloggen i förra veckan, så har jag redan några riktigt fina saker uppe!



Jag är en flitig bloggare och jag har spelat The Sims i över 10 år, så jag är duktig på att hitta det allra bästa till spelet...



Hoppas vi ses!

♥ SimSim



2012-01-27 @ 17:55:31
URL: http://simsim.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0