April, April 8-9:orna!

Idag gjorde jag och Ragdoll en 1-a April grej för klassen ^^
(Vi går i klass 8-9)
Inget elakt eller så!
Tvärt om!
Vi la små påsar med popcorn på alla stolar :)
Med lappar där det stod knasiga saker som "Glad annandag midsommar" Och deras namn :P
Jag hade skrivit massa lappar hela kvällen igår med massa hödtider, oavsätt om de fins eller inte.
Vissa har skojj-namn som Nalle-svamp, Säl och Dr professor Jonas (det roliga är att han inte heter Jonas fast blir kallad det XD).
Vi två var tvugna att förbereda det på rasten med Lunie och Mathilda som dörrvakter. Men flera stycken kom ibland och försökte komma in :( Fast vi sa att det var en överaskning :( Men de avslöjade inte för så många i alla fall :S Huvudsaken var att några skulle bli överaskade och det blev dem :)

Min:


Mathilda och Lunie stannade på våran lektion fast de hade slutat ^^
Hon tog kort på mig:

Förra årets skämt

Postat av: Viktoria

Det var väl inte direkt något " april, skämt " eller vad säger du? ;) Men visst, rolig idé kanske? :s

2011-04-01 @ 17:27:46
Postat av: Och

Jag var dörr vakt till vårt klass rum idag för vi ställde fram klockan till halv elva så min lärare låte oss gå tidgiare från lektion.Om du undrar kallar alla i min klass mig Och.

2011-04-01 @ 20:05:14
URL: http://wolfquestlover.blogg.se/
Postat av: Och

Lomise kollar du på talang.Min släkting Emily är med.

2011-04-01 @ 20:09:32
URL: http://wolfquestlover.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi skämtade med vår lärare ,att ställa om klockan!

tog typ 12-15 minuter innan han märkte de!:)

tid 11.10 istället för 10.10!hihi!

2011-04-01 @ 20:29:24
Postat av: emilia

Du påminner så mycket om en tjej som heter Sofie. Ni är fina båda tva ;P

2011-04-01 @ 20:52:41
Postat av: pingelipong/annika

hihi gulligt skämt! ^^

//pingelipong

2011-04-03 @ 17:51:30

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0