Vidare med Belle & CO!

Sedan jag slutade med Belles elever boken har jag tre gånger försökt skriva en uppföljare! Den första handlade om att Belle inte alls blev död och att hon liksom var onsyndlig... men det skrotade jag... Sen försökte jag med att börja med hur alla elever hade klarat sig på sina världar... men det slutade med att alla hade fått det asdåligt! Så... nu försöker jag för 3-e gången! Jag tror den blir bra! Jag kan inte säga när den kommer ut för jag har bara skrivit de två första delarna ^^ Men jag publeserar så fort som den är klar och när jag har alla bilder! Jag ska försöka med att till varge del ska jag ha 2 panfu-ihoppklippta-bilder och en ritad :)


Postat av: Pandan_Nelly

Åååååååh, JAAAAA! Mer Belle & Co.! Jippeee! Förresten, jäääättesnygg bild! Du är sååååååå duktig!:thumbup::thumbup::thumbup: Önskar man skulle vara lika duktig!:( Du måste bara vara bäst i klassen på att rita!!!:D:D:D

//Pandan_Nelly:love:

PS: Din blogg ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGEEEEEEEEER och kommer alltid att göra det!:D:D:D:D:D

2011-04-05 @ 17:46:40
URL: http://panfustella.blogg.se/
Postat av: pingelipong/annika

Jaaa det blir kul! :) :D :thumbup:

//pingelipong

2011-04-06 @ 13:54:46
Postat av: himeln11

JAAAA!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Jag har NOLL fantasi och jag är typ i "akut" behov av det!! Och så kommer det här: en uppföljare till Belles elever och Still är tillbaka! PERFEKT!!! Dessutom ÄÄLSKAR jag dina sagor!!!!:D :D :D :D

//himeln11 med stora och små förväntningar! ;)

2011-04-08 @ 20:21:16

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0