Första skoldagen!

Yay! Första skoldagen i 9'an! Woho! :D Ska berätta lite vad som hände!
Jo, jag gick upp 5! Haha! Bara för kul! Var vid skolan halv 7! Varför? Vet ej, ville göra något galet dagen då jag börjar nian, haha!
Vi gjorde bara kul grejer idag! Typ lära känna varandra lekar fast att det bara var två nya i klassen :P
Vi fick glass! :D:D Med VÄRLDENS GODASTE kola/chokladsos :P:P:P:P
Vi fick våra skåp idag. Jag är skitsur för att jag fick ett längst ner! Visst, klart att någon måste ha det men ska verkligen den längsta tjejen på skolan ha det?
Jaja, imorgon ska alla 9'or ha blåa kläder och 8'orna röda men 7'orna vet jag inte... Vilket fall ska det vara lagfärgen för i morgon ska vi köra massa lekar och sånt :)

Postat av: Tuatua

Orättvist..

Började skolan förra veckan D:

2011-08-24 @ 16:49:27
Postat av: Ninen!

Jag fick oxå skåp längst ner! >.< Men fick skåp breve mina kompisar! :D (En brevid, och en över) :)

2011-08-24 @ 18:53:58
URL: http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se
Postat av: Lunie

Haha. Gick du upp 5. :D Jag tycker det var ganska kul att börja skolan igen endå, fast jobbigt att gå upp. Jag har bara gått upp 5 en gång och det var JÄTTEJOBBIGT. :D

Orättvist att ni ska ha blå lagfärg. Jag har massor av blåa kläder men inga röda. :)



PS1:Kan jag var med dig imorgon torsdag?



PS2: (Till Tuatua) Det är inte så orättvist för vi fick sommarlov mycket senare och börjar nu skolan senare. ^^

2011-08-24 @ 19:57:24
Postat av: Hanna

Verkar som du gillar manga!! (såg de på headern)

Jag gillar också lite manga faktiskt!!

Fin blogg förresten""

2011-08-24 @ 20:43:50
URL: http://presentl.blogg.se/
Postat av: Samantha TS3 (har inte panfu)

Kolla gärna min blogg om du gillar sims. Realeaser, tips, historier, m.m.

2011-08-25 @ 12:07:49
URL: http://thesimmy.bloggplatsen.se/
Postat av: lola100

Fick oxå skåp längst ner! :(

2011-08-25 @ 18:56:51

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0