Gäst inlägg från kusinen

tjanare tjanare! Jag är lousie awsomma kusin!! Om ni tycker louise er kuul, så kan ni tänka er lousie kulhet gongat meed ca 350  :D Jag er så awsome att jag kan skriva på norska! Hei på dere, jeg er louise sin drit kule kusine, vis dere hadde kjent meg så hadde dere sett hvor driit kul jeg er ;) men dessverre så kjenner ikke alle dere meg, defor skriver jeg på denne bloggen slik at dere kan se det ;)

Men nokom mig här er det lite om Louise.... hun är snäll.... Ferdig! Neeijdå, Lousie er kuul (nästan lika kul som mig;) ) Hun er en kreative ( som ni säckert har sett) og rolig person :D Thihihi! 
skrivit av cool R :D 
:D tack for mig :D <3 kraaaam :D
forsetten Norge er kuult, men inte lika kuult som Sverige :D
Ok Tack R XD Lite greer som jag har gort... hmm... Jag har varit och shoppat ett par gånger ^__^ Har skaffat mig en tjol, nya skor och en angry bird! :D
Och så har brorsan fått 10 fisk nær han var och fiska X/
//Lomise & R

Postat av: himeln11

Om du använder tangenten till höger om å den med ^och¨så kan du göra ö och ä! Om du först tar ¨och sen a så blir det så här: ä och om du tar o istället, så blir det så här: ö! Bra va?! :) :mrgreen:

//himeln11

2011-08-21 @ 10:33:21

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0