Ritartävling!

Nu var det väll dags för en tävling va! Jag har haft idén ett tag men så har det bara inte blivit av. Men så blev jag påmind så nu blir det av!

Ni kanske har listat ut att det är en ritartävling? Jupp!

 

Ni ska rita mig!

Och mig! En R&B-tävling!


Så, ni ska rita BlackBoy och Roja!

 

Med vilken stil, eller vad de ska vara för något är helt valfritt! De kan vara bollys (såklart), människor, pandor, vad du vill! Och andra av deras vänner kan vara med som till exempel mig, Lunie, Wooki... Men både Roja och BlackBoy måste vara med


Om du inte vet så mycket om dem kan du gå in på Panfu-kategorin och läsa lite.

 

Bilden kan också vara gjort på villket sätt som hällst, Paint, Photoshop, Pappersbild, Foto (om någon kanske klär ut sig som dem ^-^).

 

Bidraget skickas on på [email protected]

 

Tävlingen avslutas den 1 September så ni har nästan en månad på er!

 

Tävlingen är från och med nu, så bilder på dem som skickats in innan räknas inte, de måste skickas in igen om de ska räknas.

 

Priser: En länk till din blogg (eller liknande) bland mina länkar, en privatträff i Panfu (Bara vinnaren får tid och plats, sen kan det ju kanske dyka upp en och annan panda), äran att vunnit också :P

 

Exempel på bilder:

 

Lycka till!


Postat av: Tuatua

Har börjat med min bild! :3

2011-08-07 @ 22:57:10
URL: http://panfusmile.blogg.se/
Postat av: pandaalice2

hej lomise jag har börjat med min men jag är inte något nöjd tyvär men hej då

2011-08-08 @ 09:22:01
Postat av: Bobby10

Kommer inte delta målar så fult :( Förlåt Lomise

2011-08-08 @ 10:34:08
Postat av: Ichigo-Bunny

Ska absolut vara med! <333333

2011-08-08 @ 10:41:41
Postat av: pandaalice2

har gjort klart min och skickat till lomise är inte nöjd

2011-08-08 @ 11:51:13
Postat av: Lizzie_123

Hej var med och tävla i Veckans blogg!



http://minilizzie.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-2.html



Tipsa gärna vidare :)

2011-08-08 @ 14:07:13
URL: http://minilizzie.blogg.se/
Postat av: MegaBritney

Vad menar du med: så bilder på dem som skickats in innan räknas inte, de måste skickas in igen om de ska räknas.



Jag förstår inte

2011-08-11 @ 16:16:13

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0