Tävlingar och sånt idag

Idag hade vi på skolan massa tävlingar ute i stället för lektioner ocn sånt! :)
Vi nior hade blåa kläder, 8'orna röda kläder och 7'orna svarta. Jag kan säga att jag var helt klart blåast! :D Fast har tyvärr ingen bild på mig :( Men har nårga bilder från tävlingarna :)
De röda vann :(:(:(:( Fick godis!!!!! :( Men Mathilda tog min sminkidé  Ni kan se att några av de i det röda laget är sminkade :P Trots att de tog min ide var det superkul! Bättre än lektioner helt klart!

Postat av: Mathilda

jag snodde inte din smink ide! xD hihi vi van x3 fast vem bryr sig ;) det handlar ju om att ha kul :D

2011-08-25 @ 17:54:24
URL: http://tildisblogg.blogg.se/
Postat av: Nea

Det va jag som sa till typ tilda att vi borde ha rött läppstift (på läpparna) och så kom hennes morfar med hennes smink-väska men det fanns inget rött läppstift så vi tog ansiktsfärg istället :P

2011-08-26 @ 13:26:59

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0