Julkalendrar

Jag och Lunie har haft som tradition att göra julkalendrar till varandra :) Jag tror att jag har bloggat om det andra år?
Årets kalender jag fick av Lunie ser ut så här :) I den har jag fått kinderäggs figurer, söta bilder på när vi var små och lite så ^^
Och här är denna jag gjorde till Lunie
Den kanske inte är lika snygg men den har mera saker i sig, hehe :)
Jag har lagt i godis, småsaker och bilder från internet :)
(Bilder tagna i Lunies rum)
Sen har vi en kalender i de olika klasserna på skolan. Jag får öppna min i morgon :D Det står komplinganger andra har skrivit till en och lite godis ^^
Och sen har jag min MLP kalender också :D
Jag hoppades på mer än bara grejer till ponysarna men det var nästan det enda man får :S Men jaja, man får ju tre stycken mini ponys i alla fall :D ... Fast men kan ju köpa dem i påsar... men jaja, hade gått under om jag inte fick den :P

Postat av: Elin ♥

Min bild på bordet! XD

2011-12-13 @ 19:48:57
Postat av: Emelie

snygga julkalendrar, har själv gjort en egen men den blev inte så bra hehe..

2011-12-13 @ 20:21:10
URL: http://madeofemlan.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0