Åker imorgon

Gör imorgon:
Åker till danmakt till familjen i två dagar :)
Jag vet att vissa tycket det är lite trist att jag åker bort så mycket men hur bra skulle det bli om jag bara satt vid datorn dagarna i ända året runt?

Gjort idag:
Åkt skridskor med Ragdoll :) (Har sportlov) Det roligaste vi pratade om var nog våra drömmjobb och hur våran framtis skulle se ut om vi fick välja :P Hon skulle bli skådespelare i hollywood, jag skulle bli som en mini-tyra banks  men mera med skådespeleri. Lunie skulle vara min sekriterare XP Treeo skulle vara regigör till massa filmer (till en början) och så fortsatte vi så med våra närmaste vänner :P

                              Bild från förra året


Postat av: pingelipong

verkar som en rolig dag! :)

//Pingelipong :love:

2011-02-16 @ 07:28:40
Postat av: pingelipong

på panfu så har dom bytt det där när man kollar vad man får på t.ex. lvl 44!!!!! den är lite fulare än då tycker jag... :S

//Pingelipong :love:

2011-02-16 @ 07:47:50
Postat av: andrea72

kan vi ses på panfu imorgon klokan tre ????????????

2011-02-16 @ 11:53:59
URL: http://andrea.gr8.se
Postat av: godisbit

Hej Lomise! Låter som att du kommer ha roligt i Danmark!! :D Men kommer du skriva i bloggen iallafalll??? Snälla svara!! :) //godisbit p.s Kanske ska åka till Florida på sommarlovet!! Fast sen ska vi kanske åka till Disneyland..

2011-02-16 @ 12:06:27
Postat av: Pandan_Nelly

Låter kul!:D Har aldrig varit i Danmark, men vi håller på med ett Norden-projekt i skolan nu, och har just "lämnat" Island och ska börja forska om Danmark, så jag kanske kan lära mig lite mer om landet. Jasså, du har sportlov redan? TRIIIIIIIIST!!! Mitt sportlov börjar inte förrän den 19 februari,:thumbdown: och jag kan inte vänta tills dess!!! Skööööönt att slippa skolan ett tag! Ha det så kul i Danmark!:love::P

2011-02-16 @ 16:06:47
URL: http://panfustella.blogg.se/
Postat av: Tuatua

Pandan_Nelly, Jag fyller år den 19 Februari! :love:

2011-02-16 @ 16:53:25
URL: http://panfusmile.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Haha, jag har sportlov nästa vecka (A)

Fast imorgon har jag två prov, So och No.

V.8 har vi sportlov.

V.9 och V.10 har vi Prao.

Måndagen V.11 har vi studiedag.

Snacka om skönt.

Vi är lediga från skolan i tre veckor och en dag.

2011-02-16 @ 18:45:49
Postat av: doggelina

HA DET SÅ KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-02-16 @ 18:53:27
Postat av: Pandan_Nelly

Tuatua och Lomise, ni bara mååååååsteee gå in på min blogg nuuuu, så kommer ni (åtminstone Lomise) få er en rejäl överraskning, Top-10 blogglistan är nämligen ute!:D

2011-02-17 @ 14:44:57
URL: http://panfustella.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hej jätte min blogg Lomise .

Men kolla gäna min blogg på www.popvickan.blogg.se

2011-02-17 @ 17:05:49
URL: http://popvickan.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0