BlackBoy vs Wooki bilder

Hej

Hej :)

Wooki...

...Och BlackBoy här!

Vi ska visa några bilder som vi hittade på internet (Deviantart) som vi tycker är lika oss :P

Ja. Jag fick inte ta bilden Lomise ritan :(

Men hur kul skulle det vara? Vi skulle ju hitta bilder som vi tycker är lika oss som INTE Lomise ritat :rolleyes:

Jaja, men det fins inga bilder på någon som ser ut som jag :( Jag måste söka på "Black Duck" för att hitta någon :(

Ja, för tävlingen mellan oss två var att hitta bilder som inte var på Bollys eller Woobys men som endå var lika. Jag hittade väldigt bra :)


De är orättvist! Du kan bara söka på "Blue dragon" för att hitta. De bästa jag hittade är dehär:


XD

Ja, exakt

Men jag trodde vi sa inga foton. Du får byta ut den på ankan :P

Mot villken då!!

Denna tycker jag passar dig perfekt XD


Jasså!!! Då är dethär du!!!


Hurru!!

Men denna är endå bäst på oss :)


Kanske... Men jag hittade bäst ^^

Grr!!!

Postat av: nioo♥

Haha!:P:D

2011-02-12 @ 19:56:41
URL: http://niooking.blogg.se/
Postat av: FB5

Haha roligt XD :P :) fin blogg.

2011-02-22 @ 14:19:03
URL: http://panfufriend.bloggplatsen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0