Hemma från danmark

Hihi ^^
När vi åkte med färgan till danmark gick vi upp på däck en stund men det var kaaaaallt!


När vi fått vårt rum på The Reef Hotel badade vi i deras badhus :D

De hade en pool där man kunde se reseptionen från en glasvägg :P Så de där såg en. Och det bästa var att det var ett akvarium liksom mitt i mellan poolen och hallen :D Så det såg ut som att man simmade med fiskar :P



Och här var en liknande. Där det såg ut som att man simmade i ett akvarium (3 meter om inte mer). Hela badhuset hade tema djungel.


I vattnet hörde man delfinljud och andra under vatten ljud som inte hördes över vattnet! Det var coolt! Och tro inte att jag inbillade mig för brorsan hörde det också X)

Och så fanns det en utomhuspool där det var strömmt :P Och gissa vad, det snöade :D


Och ni kan ju bara gissa er fram till vad jag och brorsan gjorde då:



Men eftersom det var lika kalls som det var varmt i vattnet så:


"Louise, sätt dig där och lossas att du är med i en Top Model-Utmaning"
Skämtar du med mig!!

Där kan vi snacka om kallt!!!!!!

(På bilderna har jag baddräkt + badtjol)

Och på rummet där vi sov hade vi svensk Disney Channel och eftersom mamma och pappa tagit bort dem kanalerna från våran tv så passade jag på att titta XD



På färgan hem sen spelade vi lite på spelen där man vinner pengar. Vi vann inte så mycket mer än vi la på dem. Vi hade inte tänkt vinna, bara tästa och för kul :)


Sen tittade vi på Allgott och Villgott. De var rätt kul även fast de var för de lite mindre.

Det roligaste var när Allgott hade två näsdukar, en var blå och den anndra var vit. Han viftade med de i luften så skulle de små säga villken färg. Och han gjorde det väldigt fort: Blå, Vit, Blå, Vit, Blå, Vit
Hörde man de små skrika. Då sa Villgott "Är det fotboll eller?" För att göteborgs stjärn-lag kallas ju Blå-Vit XD

Detta var det jag köpte där:

Gul tröja, Färgglada, Lomise-Rosa och katt strumpor, Klistermärk-vad-vad-det-nu-är-saker, HelloKitty-Armband, Tröjpennor (Lunie gav mig sånna på min 14-års fest förra året men jag har inte kommit igång än, men om jag köper de kanske jag börjar med det), suddgummin som ser ut som data-tanjener XD

Postat av: julia

Gud, vad kul de låter:P

2011-02-17 @ 20:16:34
URL: http://juliasritblock.blogg.se/
Postat av: Ragdoll

ALLAGOTT OCH VILLGOT= ONSKA ^^

2011-02-17 @ 23:07:04
Postat av: pingelipong

det låter som en SUPER kul resa! :D :thumbup:

//Pingelipong :love:

2011-02-18 @ 12:45:35
Postat av: Corovaden

Låter superkul! Jag åkte också båt, men det var typ till åland och tillbaka, det gör jag bilder om sen!

2011-02-18 @ 20:03:10
URL: http://panfusebbe.eu
Postat av: Anonym

Jag ska åka till Grekland snart, det är liksom min första varma resa, jag nästan gråter : )

2011-02-19 @ 10:38:57
Postat av: Eira

Har också varit där. Det var kul med det stället där man kunnde dyka ner och titta på massa konstiga saker i botten.

2011-02-19 @ 13:46:05
Postat av: amandaseh

Jag har också vart där! Och åkt den båten också! :)

2011-02-22 @ 16:15:02
Postat av: chino1

Dit ska jag med klassen typ i juni =)

2011-02-27 @ 12:34:56
URL: http://chinosrecept.blogg.se/
Postat av: Mollymillan

Hihi ^^

Sådär är det på aquanova i borlänge (Dalarna)

Utebad med ström, jag gick upp också och började kasta snöbollar XD Ahh... men danmark är ju förstås lite annorlunda. Men det lät som en jättebra resa tycker jag :) Låt snön smälta och ha en bra vår ;D

2011-02-28 @ 21:50:15
URL: http://mspbritney.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0