Måndag till Torstdag vecka 5

Måndag

Vi var tvugna att jobba hemma för möglet i skolan. De flästa jobbade... inte så värst mycket :P Men jag försökte att jobba hela dagen vid datorn även fast jag är en av de mest lättdistraherade som fins ;) Så jag fick gjort det jag skulle men dock gjorde jag mycket "inte skola" också :P

                               Mitt skolarbete


Tisdag

Vad hände då.. Hmm.. Jo, det kom en ny tjej :) Hon kan sådär med svenskan men hon jobbar på och ska lära sig!
Vi var på nedervåningen där det var mögel men tillslut klarade vissa inte att det var mögel i luften fast att det var avspärrat där mögelskadan var. De var tvugna att flytta massa skåp från det området så det är ganska trångt nu.

Sen senare skulle jag på gympa och dykning. Jag var tvungan att vara 30 munuter för tidig för annars skulle jag inte kunna komma dit. Så jag fick vänta "extremt länge" (;)). Sen var "Uppvärmningen" Så jobbig att jag det susade i örornen på mig, troligtvis av att blodet pulserade så hårt :S Sen fick jag prova på olika hopp på trampolinen. Gympan slutar 7 och dyknineg börjar 7 så jag blev sen... Men klarade de delar vi genomförde för att få fridykarsertifikat :D Ska bara göra massa till och ett prov :S
Som jag brukar säga: "Bara rästen kvar" ;p

                                              Skåp...
                            
                                      Avspärrat


Onsdag

Det var igår det ja... Få se... Då tog jag kort och berättade för Treeo om Shrek 4. Rättare sagt sa jag allt som hände. Men det ville hon så det var ok :P Vi jobbare mer riktigt då. Vi jobbade typ som vanligt men vi var i en stor sal med uppdelade delar. 6:orna får vara i ett barnrum, 9:orna i hallen (en stooor hall), 7:orna och min klass är i varsin ände av en sal där de har satt upp någon variant av vägg mellan.

                                               "Vägg"


Torsdag

Typ som igår :) Men vi hade gympa också. Och... just det! På rasterna idag, och troligtvis framöver, spelar alla som har egna datorer med sig MineCraft. Och de som inte har tittar på :P Det är något spel där allt är helt kantigt och man ska bygga, samla, bygga, samla... Men jag har den inte så ställ inga frågor om det till mig ;P
Vi får inte gå ner om vi inte ska hemta nått.

Jag gick till en Biofotoner "doktor". Om ni inte vet var det är är det ingen ide att förklara för ni skulle säkert inte tro mig hur det går till men jag var där i alla fall. De liksom är en om kollar med en maskin om man har några sjukdommar och så tar han bort dem med en grej. Det är min FarBror som är han som gjorde det på mig :) Har gjort det innan men idag gick det fort. Jag hade som tur var ingen mögel i mig med någon parasit från en katt/Gizmo :( Men den är borta nu :)

                                               Biofoton-grejen


                              Spontan bild på dagens rosett


                                    Andra som spelar MineCraft :P



Postat av: Ly

MineCraft!? Min storebror ÄLSKAR att spela MineCraft :O

2011-02-03 @ 21:04:06
URL: http://lypandan.blogg.se/
Postat av: pingelipong

åhhh får ni ha DATOR i skolan?? såååååå fusk!!! :O :P



//Pingelipong :love:

2011-02-04 @ 14:22:41
Postat av: Bearlove

Okej hihi, MInecraft har jag spelat men min brorsa älskar med det, som Ly's brorsa! ;D

Ha det bra!



//Bearlove

2011-02-04 @ 16:44:54
URL: http://bearloves.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0