Melodifestivalen - Deltävling 2

1:an - Han hette Nånting. "Vem är Senior då?" "Det är farsan" När han sa det frågade min pappa mamma om vi inte kunde byta min brorsars namn till *Pappas namn* Junior :P Och döpa om mig till tjej-varianten av pappas namn :)
Men jag tycker inte låten var så väldigt bra :S

2:an - :love: :) My heart refusing me :) Den var bra tycker jag :)
"Erskänn!! Det var du som dödade Gustav III!!!!!" "Nej hihi"
Kul XD Dumsnutarna är ju bara bäst!

3:an - Den var kul :P :love: Hon/Han är grym! ;p "Vad är din kommentar till din senaste kommentar?" Det var ju det bästa hittills XD

4:an - Hon har gått på min pappas skola :D Vaken i en dröm :love:

5:an - Dansarna i slutet var coola när de snurrade upp :) Skulle vilja vara en sån dansare :D Och jag fick välja mellan bäst i Sång, dans eller tiater så skulle jag välja dans!... Tror jag... :P

6:an - "Men! Oh my God, det fins ju redan en låt som heter så! Du måste byta låt" XD "Var bor du lilla råtta?" XD Kul med gångbandet men en sådär låt i min smak :S

7:an - Det var såå bäst hoss DumSnutarna XD
- Jag är 20
- Men lilla vän. Om jag lovar att du får en plats i lilla melodifestivalen nästa år, kan du då hoppa av här och lämna melodifestivalen till de vuxna?
- Nej
- Men om du får denhär stora påsen godis och denhär dockan då?
- Godisförbud
- Men vad sägs om en heldag med bolibompadraken?!
- Är du seriös? Nej!
- Får jag behålla dehär sakerna?

Sååå bäst XD

Men låten var inte så bra :S Bra dans men att hon fälls ner och så men låten var... Uhh

8:an - Rakt svar: Nej! Gillade den inte!

Förra veckan var mina favoriter: 1, 6, 8
Nu är det: 2, 3, 4
(3:an tog jag bara för att den är så kul XP)


Postat av: Wiphawadi9

Jag röstade på 7:an ELEKTRISK! men hon kom inte med i finalen :(

2011-02-13 @ 09:28:53
URL: http://wiphawadis.blogg.se/
Postat av: FlisanBest5

Jag röstade på Sanna Nielsen. Jippea! Min mamma och pappa tyckte inte att babsan var bra, men det tyckte jag och min lillasyster! Nu vid frukosten sjöng vi den hela tiden xD

2011-02-13 @ 09:46:20
Postat av: pajpandan

Tyckte åttan var bäst

2011-02-13 @ 09:49:05
Postat av: rebecca/bick321

lomisen jag behöver hjälp med min blogg jag har ingen du vet sak det står bara bickebooo

2011-02-13 @ 10:12:30
URL: http://bickiboo.blogg.se/
Postat av: Minnah54

Hur gammal är duu?Kram fårn Minnah54 på panfu!

Kan ni läsa min blogg Bastalivet.bloggplatsen.se?

2011-02-13 @ 10:24:37
URL: http://Bastalivet.bloggplatsen.se
Postat av: Tuatua

Jag visste inte att en DumSnut ville ha godis, en docka och en heldag med bolibompadraken.. xD

2011-02-13 @ 18:41:13
URL: http://panfusmile.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0