Mitt största kärleksminne

Alla hjärtans dag påminner mig alltid om min före detta pojkvänn... Som jag hade i nästan ett halvår innan jag flyttade... Fast vi blev ihop innan alla hjärtans dag men det är en lite historia bakom det... Vi umgicks bara på en ungdommsgård och en gång gick vi på bio... Men annars sågs vi bara på den gården. Men han var inte alltid där och när jag flyttade hade vi inget bråk (som tur var). Jag hoppades på att få chatta med honnom på MSN efter det men han inte varit inne sedan dess :( Jag gick bara i 5:an och hade alldrig känt sånn kärlek förut... Jag har bara en bild på han. Jag har kalkerat den:


När jag tänker på den tiden käns det jobbigt... i hjärtat.
Även fast jag vet att om vi skulle ses nu skulle vi bete oss som att vi vore främlingar, så känst det lite såhär:


Han gav mig ett fint halsband när vi gick till bion men jag kan inte hitta det :( Det är flyttlådornas fel! De måste ligga i någon av dem!



Postat av: pingelipong

han ser söt ut! :) så synd att halsbandet är borta! :(

//Pingelipong

2011-02-14 @ 20:38:09
Postat av: Wiphawadi9

Åhh! så romantisk! ^^ men synd att halsbandet är borta !!!!!!!!!!:(

2011-02-14 @ 21:22:31
URL: http://wiphawadis.blogg.se/
Postat av: Eliwn (Elin) =)

Stackare! :( Han ser ju lite sött ut! :P Men så synd med det med halsbandet! :'(

2011-02-15 @ 11:21:44
URL: http://theeliwn.blogg.se/
Postat av: Pandan_Nelly

Ååååååh, det där låter jätteromantiskt!:love: Guu, vad synd att halsbandet är borta!:(

//Pandan_Nelly

2011-02-28 @ 14:03:54
URL: http://panfustella.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0