Ragdoll som skriver...

Hej
just nu sitter jag och lomise i skolan och har lektion. Hon räknar matte och jag öö borde räkna matte men det träkit så jag skippar det^^. Det finns vissa saker ni borde veta om lomise.
1. louise behöver vetta hur mycket mjöl och mjölk det går åt till 12-15 stora pankakor(på matten)
2. hon måste köpa glass tills i morgon annars kommer världen gå under. (man kan inte äta bara kladkaka och om nu en skulle baka kladkaka måste hon ta med glassen!)
3. hon är snäll
för övrigt klarade hon nr 1 nu (typ) så nu behöver ni inte veta det.
idag har vi skola på överväningen (louise gör säkert ett inlägg med bilder). vi delar ett stort sal med en annan klass. men vi slutar nu... hej då


Postat av: pingelipong

hejdå och va fint innlägg! :D

//Pingelipong

2011-02-02 @ 15:59:29
Postat av: karpan

HejDå då

2011-02-02 @ 17:26:27
Postat av: himeln11

Bra inlägg! :)

Jag tror att det går åt 2 deciliter mjöl på ungefär 12-15 pannkakor. Sen är det nog ungefär 6 deciliter mjölk. Men jag är inte säker... :S



Hej då Ragdoll. :)

//himeln11 ♥♥♥

2011-02-02 @ 20:16:25

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0