En "suck" dag

Sorry för jag inte skrivit förren nu. Men idag har varit en sândär "suck" dag :( Man är glad men om man ska beskriva dagen sâ har den inte varit sâ bra :S Fast att den varit det väldigt rolig... Men nu är i alla fallt allt jobbigt ordnat förutom de jobbiga läxorna dâ ;) Har att läsa 50 sidor (om inte mer) i en bok jag HATAR. Och 50-60 tal matte. Och det jobbiga är att jag inte vet om jag har fler eftersom jag varit sjuk :S

Som ni kanske förstâr kunde jag gâ till skolan idag :) Frisk igen ^^

Skriver pâ mitt DsIxl nu. Efter 9 eller 10 växlar min dator min användare och sâ kan jag inte logga in förens kl 6. Men det är mamma och pappa som fixar det och kan lätt fixa in mig om jag tex inte sparat en bild pâ Paint eller sâ...

I helgen âker jag pâ läger. VILL INTE! Sist jag var pâ läger med den grejen var det värre än mina förväntningar för nyârslägret!! Men vi ska ju bada i badhus sâ :)

//Lomise

Postat av: pingelipong

hoppas det blir kul och ta MÅNGA bilder!!!! :P ^^

//Pingelipong :love:

2011-01-21 @ 11:46:03
Postat av: chino1

hur är du inne på internet på dsi xl hur gör man liksom.

2011-01-21 @ 16:07:59
URL: http://panfuchino.blogg.se/
Postat av: karpan

Azzå du ska alltid åka på lägger okej två gånger men det känns som 200

2011-01-21 @ 19:53:00

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0