Grym dag!

Ni kanske läste i förr-går att min skola fått ett mögelproblem? Det visade sig att brunnen där regnet skulle rinna ner i var igenfrusen så det hade runnit ner under skolan. Igår fick vi vara i en sal ovanför "skol-delen". Alla vi 4 klasser fick vara i samma lokal ^^ Igår gjorde vi lekar och så men idag jobbade vi! Vi jobbade med Historia och Matte typ bara. Nere i skolan luktar det alvarligt talat Unket Växthus! Det kliar lite om man är där nere nu. De har brutit upp golvet i lärarnas rum och hittat felet. Och idag kom det en Tjej från Afrika som kanske ska börja i min klass :D Hon kan lite svenska så jag hoppas hon börjar så jag och kompisarna kan lära henne :D

                                          Såhär har vi det nu


Men så har det ju hänt andra saker ochså :)
Igår rotade jag i några lådor och hittade massa saker! Här är 3 saker som jag gjort i slöjden typ 2008 eller så :)


Jag har gjort egna Meja-Talismaner. Vad ni än vill kalla det. En är ritad på väggen. Ni ser nog vilken ;)


Meja har någon sorts blå rökpuff på sina men jag ser inte dem knapt i pocket-boken :S


Senare ska jag gå och spela badminton med min familj och med Lunies ^^


Postat av: Anzy

Oj men får du verkligen rita på väggen!!! Om jag skulle göra det vora jag död nu hehe men får du verkligen det för dina fäläldrar!?!?!? SVara gärna i en komentar på min blogg

2011-01-28 @ 17:53:10
URL: http://anzylanzy.bloggplatsen.se
Postat av: saifeng

Hej Lomse jag har läst de där Kick off bökerna och dem är jäte bra jag fik höra att Kick off har tagit semester på obestämd tid det suger.



//saifeng

2011-01-28 @ 20:48:29
Postat av: karpan

Nu börjar din blogg bli bra igen

2011-01-29 @ 10:44:51
Postat av: pingelipong

så gulliga wee mees! :love:

//Pingelipong :love:

2011-01-29 @ 12:25:14

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0