Hajken

Vi åkte i gårkväll. Såhär stod det på bussen:

Vi åkte privatbuss :)

Vi gick och Bowlade där vi var.



Jag SUGERpå Bowling! Jag har inga problem med klotet eller rörelserna, det är rännorna som klotet alltid dras till! (;p) Man kan ju ha staket men om man vill bli bra ska man kanske inte ha det efter ett tag :S

Det röda på namnen har jag ritat dit (för att inte visa vad de andra heter)
Game 1:

Game 2:

Game 3:

Sämst poäng för mig... Mutter...

Sen gick vi till huset där vi skulle sova. Man skulle sova halv 3 så jag och kompisen jag hade med mig var uppe tills dess :P Vi började med att packa upp såklart. Sen gjorde hela hajk-gänget lekar. Bland annat: Känner du din granne och Älskade Älskade.
(I fall ni inte vet hur man leker de så: )

Såhär gör man Känner du din granne:
Man sitter på stolar i en ring med en person i mitten.
Han går fram till en och frågar Känner du din granne?
Då ska personen svara: Ja, men bara de som...
Och så kan det vara vad som hällst. Typ, Bara de som har vita strumpor, Bara de som hejjar på Blå-Vitt..
Och då ska alla som gör det han sa resa sig upp och byta platser. Som på fruktsallad. Men de som sitter kvar ska alltdid flytta på sig till en stol till höger :P Om den är ledig såklart ;)

Såhär gör man Älskade Älskade:
Man sitter på stolar i en ring. Den som är i mitten ska sätta sig i knät på en i ringen. Och den personen MÅSTE vara motsatt körn! (Om det är en kille måste han sätta sig hoss en tjej och tvärt om)
Och då ska han säga Älskade, Älskade, Älskar du mig så le
Då ska tjejen säga (Utan att le!) Älskade, Älskade, Jag älskar dig men jag kan inte le.
Om tjejen ler måste hon byta plats med killen. Om hon inte ler så fortsätter killen.

Och nästan alla överdrev! En gick och typ lossades fria XD Och en kille höll tjejen i handen. Och en kille svarade en tjej: Älskade, Älskade, jag älskar inte dig men jag kan le :) Jag blev vald en gång men jag klarade mig :)

Sen var klockan typ 1 så vi gick till en gympasal :) Inget kan få en att tro att det är dag mer än att vara i en ljus gympasal! (Överstruken reklam)

Killar som spelar fotboll... Inte så ovanligt...

Sen idag åkte vi hem men innan berättade ledaren att i snitt betalar två föräldrar 3 255 593 kr för 2 barn från när de föds till de blir 18 :O Och då var inte ens semester inräknat. Oj... Men det är bara i snitt. Altså mer eller mindre pär familj


Postat av: Erika

Hoppas det va kul<3

2011-01-22 @ 17:17:36
Postat av: pingelipong

du verkade haft verkligen kul! :) :D

//Pingelipong :love:

2011-01-22 @ 17:30:17
Postat av: chino1

du värkade haft kul. kan inte du göra en speciell flik för det du ritar pâ din ritplatta. för det är sá svárt att hitta de bilderna

2011-01-23 @ 09:01:32
Postat av: Silja

Jag vil bara säga att jag börjat blogga igen, så kolla gärna in min blogg på länken nedanför!!

2011-01-23 @ 10:41:43
URL: http://panfusiljablogg.blogg.se/
Postat av: Silja

Det ska stå vill!

2011-01-23 @ 10:42:21
URL: http://panfusiljablogg.blogg.se/
Postat av: Tuatua

Varför heter bilderna "Konfa Lägret"? ;p

Hette lägret så? :P

2011-01-23 @ 13:00:31
URL: http://panfusmile.blogg.se/
Postat av: 3369

så där ser det ut på våran bowlinghall

2011-01-23 @ 17:23:02
URL: http://panfutre.bloggplatsen.se
Postat av: Ragdoll

du glömmde armhävningarna och bussringningarna^^

2011-01-23 @ 18:04:42
Postat av: chickago

Jag vann över min klass på bowling för jag fick fyra strike i rad. :D

2011-01-25 @ 14:30:37
URL: http://chickagopanda.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0