Idag för mig

Men först lite från igår
(Märker ni att jag nästan alltid skriver vad jag gjorde "igår" ;p)
Jag var med Lunie. Vi åkte pulka med Maxijonte

Friends Forever halsband ^^
Där vi åkte var det ganska brant och nedanför var det värsta stora snöhögen som var som ett hopp fast värre för den inte var tillplattad eller så XP

Sen såg familjen och jag på Snuten i Hollywood. Sen gick vi en promenad... klockan 1 på natten :S

Idag:
Jag har gjort Pandadesigner som jag målade i Photoshop :)

Designerna kallas "Lomise stil" och "Maxijonte stil"
Kläder inspererade av kläder som är typiska för mig och min bror. Ni känner säkert igen mina kläder från min header och Maxijontes keps, den ser man över allt (I alla fall för mig i sommras)
Jag har skickat in dem till Panfu-Centralen.
Jag är ganska ny när det gäller tunna konturer men jag blev endå nöjd :)


För de som frågar:
Photoshop kostar, ja. En ny version kan kosta 5000!
Själv har Adobe Photoshop Elements 7.0 som är ganska gammal.

Till kvällen sk avi se på The Simpsons!! Filmen :P


Postat av: Tuatua

Har du Adobe Photoshop Elements 7.0?

PandinoNC sa att du hade 6.0..Jag är förvirrad.. :S

Jag vill ha den du har..Och jag vet vad jag kommer få när jag fyller år..En egen laptop.. :P

Som KANSKE har den Photoshop du har (den som jag vill ha) eller så har den kanske 8.0.. (BUU! :()

2011-01-07 @ 14:08:54
URL: http://panfusmile.blogg.se/
Postat av: Tuatua

Såg du också Snuten i Hollywood? :P

2011-01-07 @ 14:14:12
URL: http://panfusmile.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Vilken kanal kommer filmen? Jag såg den i söndags. I min skola får alla som börjar i 7:an egna datorer, och då fick man Photoshop med, så jag fick det gratis. Avundsjuk? ;)

2011-01-07 @ 14:41:27
Postat av: Pomis

Jag vill ha photoshop!

Har inte råd just nu;(

2011-01-07 @ 14:47:47
URL: http://lillepomis.blogg.se/
Postat av: himeln11

Just nu har jag kollat in alla dina "gamla" sagor och jag läste den där "Belles elever" också och den var BÄST!!!! Jag älskar sagor med magi och om du nån gång gör nån mer saga, snälla ta med magi i den! :D

Jag håller på och skriva en saga själv. och jag undrar om det är okej om jag tar med din panda i den?! :) :P Du kan svara på min mail! :D

2011-01-07 @ 15:02:58
Postat av: hello

har också Photoshop Elements 7.0 . Men jag fik det med min data ^^ .

2011-01-07 @ 19:09:06
URL: http://ourgirlpower.blogg.se/
Postat av: nioo

Naawe vad fina designer♥

//Nioo

2011-01-07 @ 19:24:09
URL: http://niooking.blogg.se/
Postat av: hirry

Jag såg också snuten i Hollywood (eller nästan iaf ;)

O kläderna är jätte snygga. Om du skulle skickat in dem till designtävlingen skulle du vunnit ;) :)

Jag tycker att du ska skicka in dem till Panfu-Centralen och fråga om det kan bli vanliga kläder man kan köpa (i panfu alltså)



Mvph hirry

2011-01-08 @ 09:10:56
URL: http://nykilspanfublogg.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Sådana bästishalsband har jag också fast med min bästis Emelie

2011-01-08 @ 13:33:44

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0