Izzy och gänget

För ett litet tag sedan frågade jag Yokaj Studeo (Skaparna av Kick off) om deras nya projekt. Såhär svarade Soya:


Vi tecknar illustrationer till hiphop-artisten Dogges barnbok Izzy och gänget. Du kan läsa mer om det på förstasidan, kika under spalten "nyheter"!

Så jag gick dit och kollade. Izzy och gänget är en barnbok från 6-9 år och komnmer ut i Mars :)
Såhär står det om den:
Izzy funderar hon på vad hon önskar sig inför 10-årsdagen. Alla i kompisgänget hjälper henne med önskelistan, men det är när hon följer med sin pappa på ett dj-jobb, som hon kommer på vad hon verkligen brinner för! "Izzy och gänget" är första delen i en serie böcker om förortstjejen Izzy, skriven av kidsens favorit: Dogge Doggelito.

Yokaj har alltså bara tecknat bilderna i boken.
Jag hoppas de inte är en serie utan bara bilder :S

Jag ska nog köpa den till min kusin ^^ Hon är 6 år och jag kan ge den till henne när hon fyller 7 :) Får väll läsa den innan hon får den :3 Eller... så behåller jag den X3

Postat av: taha99

lomise hur fick du black boy den dära eh förlåt black boy den dära leksaken plizz svara

2011-01-16 @ 07:38:30
Postat av: Sheris

Kul! :)

2011-01-16 @ 12:09:13
URL: http://esseys.blogg.se/
Postat av: pingelipong

den boken låter bra! :thumbup:

//Pingelipong :love:

2011-01-16 @ 13:45:58
Postat av: karpan

Även om jag är 9 och jag ska fylla 10 i sommar, så tycker jag den låter rätt så bra

2011-01-17 @ 19:26:53
Postat av: Lunie

Blomman som Soya håller i handen: Jag och Twink (lillasyster) vet många sådanna idag och satte dem i en vas. De är fina.

2011-01-22 @ 18:46:24
Postat av: sealia

Jag har läst den! den är super bra!
Och nånstans då Izzy messade en av hennes kompisar så
svara dom TYP såhär: Sitter och spelar lite Panfu!

Svar: Nej vad kul! ^^
Louise/Lomise

2012-07-04 @ 12:18:05
URL: http://panfusealia.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0