Disco igår :D

Igår hade min skola disco! Eller inte bara disco, före det var det typ en avslutningsgrej för 9'orna!


Det var en massa tävlingar och så vidare där bara 9'orna fick vara med.
En av dem var att bygga en legobil ^^


Sen var det att vispa gredde
(Japp, alla 9'or i skolan↓ Alla utan han till höger som är dommare)


Och att sätta svansen på åsnan, men i stället för åsna så hade de en bild på en i 9'an xD


Och sedan vem som kunde äta upp en bit gurka snabbast :P


Och vem som kunde dricka upp vatten först (med sugrör)


Och vem som kunde få ner ett gummiband från munnen till halsen snabbast


Sen var det en frågesport, när man kunde svaret skulle man sätta sig ner  ^^



Efterätt!!!! :D:D:D


Och här är *Namn*Talkshow!
Han pratar med alla 9'or om hur det varit och så :)


Sen fans det en "flygande" "tankerläsarhatt"
Där den var över någons huvud så läsde den ens tankar. Exempel på de tankar den läste:
"Vill hem till min data"
"HAHAHAHAHAHA!!"
"Gitarrsolo! Waoooy!"
"Härligt att bli av med niorna"
"Han tog mitt gitarrsolo :("
xD


Jag X)


Dans! Jag var med ^^ Det gick sådär :( Tappade bort mig på ett ställe men det gick ok. Ska gjöra den på avslutningen också.


Jag länktade hela kvällen efter discot!! :D (Första gången skolan har disco för övrigt... Men har varit på flera discon på en annan skola.)






Postat av: Corovaden

Vad kul

2011-06-15 @ 16:54:11
Postat av: pomspanda

har ni typ bara 7´nior?

Är er skola en liten skola eller?

2011-06-15 @ 20:34:45
Postat av: september11

kul

2011-06-19 @ 10:34:17

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0