Fest igår kväll

Min kompis hade 16års fest i går :)
Hon kommer från ett land i Afrika (som jag inte kan uttala) så vi åt mat från det landet.
Åh, vad starkt det var! ^^ Någon sortst soppa-gryta med något som liknade köttfärs med halva ägg i.
Det var gott men väldigt starkt!!
Vi fick yougurt till så att det skulle ta bort det starka men det var inte så gott med det :P
Sen åt vi tårta! Jordgubbar, mums!
Efter några lekar så hade vi dansfest :D Det var först då jag började ta bilder under kvällen.
Kompisarna tog de flästa, blev sådär men hade inte gjort det bättre :)





Jag är henne i svart-vitt som ni ser ^^

Postat av: Ragdoll

Mycket bra fotagraf måste jag säga ^^

2011-06-09 @ 20:17:23
Postat av: Phomppa

Hej Lomise! Har du hört talas om Gudaffa Huxkatna?!

^^

Jag hörde om Pandan_Nelly att hon hade kommenterat på onlyisabel.blogg.se...!

Jag tyckte namnet var ganska kul! ^^

//Phomppa=)

2011-06-10 @ 13:45:36
URL: http://phomppa.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Har sommarlov nu <33

2011-06-10 @ 13:59:05
Postat av: Mathilda

haha jag är med :3

2011-06-11 @ 19:28:33
URL: http://tildisblogg.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0