Roja gör slut på det!

Oroa er inte! Jag tar inte slut på mig och BlackBoy! Men jag kom inte på en bättre rubrik. Jag ska ta det från början: BlackBoy har varit helt förstörd! Jag börjar mer och mer tro på att jag har försvagat honnom!

Det var när det gick upp för mig som jag tog på mig massa tuffa gangster-kläder och letade upp den där himla gröna bollyn! Han skulle inte få ställa till med mera längre!! Så, tidigare idag gick jag ut med BlackBoy's tidigare ateiyd och letade efter honnom! Jag hittade honnom tillslut. Jag knuffade bort dem han pratade med, tog honnom i tröjan och skulle ha tryckt upp honnom mot en vägg men jag märke att jag inte var stark nog. Men han var livrädd! "Lämna mig och BlackBoy i fred!!" Skrek jag! Han svarade inte och såg mer rädd ut. "Förstår du det!!" Han nickade snabt.
Då såg jag BlackBoy gå förbi! Jag trodde att han skulle bli väldigt besviken på mig, det trodde jag värkligen! Men han bara tittade på oss... sedan gick han bara. Jag släppte taget om den gröna bollyn som mobbat BlackBoy så länge.

När jag öppnade dörren hemma så kom BlackBoy springandes och gav mig en stor kram! :)

Det visade sig att den gröna killen hade mobbat honnom mera än han vågat berätta :O Bra att det fick ett slut nu då ^^



Postat av: Marre

Hej Lomise! Jag vart så glad när du hjälpte mig med Headern såå.. Ja undrar om du kan göra hur man ändrar Bakgrund och På Flower temat e det ju nt vitt Där man skriver såå..

Kan du visa hur man gör det Oxå? ^^



Kram! Marre! ♥

2011-06-25 @ 11:12:38
URL: http://marresmithp.blogg.se/
Postat av: Marie

Tjoho ! Fin blogg du har ! :)



Har en fråga, hur får du röd text i vissa inlägg ,blått i andr m.m ? :)

2011-06-25 @ 20:02:42
URL: http://meemarie.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0