Hårda ord mot BlackBoy

Nu när jag kollar igenom bloggen ser jag att ni inte har hört så mycket av mig och Roja på sistonde. Hmm, men inget har hänt.
Vi har bara varit ute ibland och ibland har vi faktiskt inte gjort någonting och vi undrar om det håller. Men när vi går ut igen käns allt rätt!
Jo, en särskild sak har hänt... När jag var ute själv mötte jag en stöddig bolly som höll på att mobba en liten wooby!
Han höll på med hans päls och så, så jag kunde ju inte bara stå där! Så jag liksom gick imot honnom. Det gick sådär... Woobyn sprang iväg men han började gå imot mig i stället!
Han lyckades övermobba mig! :( Jag brukar ju vara väldigt bra på det!... :S Mot sånna som han i alla fall... Han sa att jag var ett litet Svart mjellkorn på skammhetens huvud... Hur går man imot det!?
 Nåja, så jag käner mig inte som mig själv just nu... Väntar på att Roja ska komma, hon kan alltid muntra upp mig..




Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0