BlackBoy's historia

Hej

Jag ska börja med att intervjua mina djur! Så att ni får reda lite mera om dem.

Som om nån skulle bry sig...

Vi börjar med BlackBoy. Berätta hur jag fick dig.


Det började med att du hade blivit GP, du sparade pengar och köpte mig och Red Bolly. Du ville inte döpa oss än för du... varför igenkligen?

För jag tänkte att Black Bolly var ett namn liksom.

Hmm... Aja, vi bodde hoss dig länge och så. Du fick tag i fler djur: TigerBollyn, Påskbollyn och OrangeWoobyn. Mer så en dag! Du tänkte att om du var inloggad hela natten skulle du gå upp i level! Men du hade glömt oss! Så vid midnatt var vi helt utsvultna. TigerBollyn ville rymma. Men Woobyn ville stanna. Han var trogen. De försökte så med mig och Red. Tiger fick tillslut med henne. Jag ville stanna men min hunger var för stark. Samma med påskbollyn. Vi stack och lämnade Apelsin, fast han hette inte det då. Och jag var inte så tuff på den tiden.

Och dagen efter?

Jo, då när jag var i djurafären kom du inrusande helt försöd i tårar!! :( Du sprang fram mot oss tog du upp mig och såg att det var jag. Du la tillbaka mig och gick fram och pratade med hon som jobbade där. Sen gick du.

Några veckor efter frågade du efter mig och fick köpa mig! Så kom jag hem igen!

Men då var påskbollyn där. Du berättade sen att du hade fått en ny presis innan Påskharen skulle gå


Jag köpte inte Rödis, hon var inte där.

Nej, hon rymde långt bort med Tiger, de svikarna! Men nu är i alla fall jag den som är äldst i huset! Apelsin kom långt efter mig!
Det var min historia om hur jag träffade dig. Fast från aldra första början bara köpte du mig, det var inget särskilt.

Postat av: doggelina

bra!!!!!!!!!!!!!

2011-03-05 @ 13:53:42
Postat av: Paris2

Bravo!!!:p



PS.Din blogg äger!

2011-03-05 @ 14:50:48
Postat av: cilla_0

LOMISE LOMISE...

förlå om jag är lita uppspelt men duhar vunnit min bloggstafett på bloggen:

http://cillajanyarispanfubogg.blogg.se

G gärna in och titta vad du får för priseeer :P

//cilla

2011-03-05 @ 15:30:42
URL: http://cillajanyarispanfubogg.blogg.se/
Postat av: Pandan_Nelly

Vad bra historia, Lomise! Så det var SÅ du träffade BlackBoy!:D

//Pandan_Nelly:love:

2011-03-05 @ 18:36:36
URL: http://panfustella.blogg.se/
Postat av: pingelipong

cool historia! :)

//Pingelipong

2011-03-05 @ 18:44:27

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0