Lyckost mig ^^

Varför är jag just idag en lycklig ost?
Jo, för idag är jag ledig :P
Kanske inte världens mest intresanta sak att läsa om men nu har jag börjat och kan lika gärna fortsätta.
En förklaring vore på sin plats.
Det är prao-vecka för oss i högstadiet på min skola (Pryo... Prao... Prau... You name it)
och vi ska praoa i 5 dagar (En vecka minu helgen) men på min prao-plats måste jag praoa på helgen och väldigt länge. Så då får jag vara ledig idag + imorgon (eller på onsdag, vet inte) i stället :)

Så idag ska jag nog grejsa med mina kläder :P

           ID bild från 5 ‎september ‎2009. Var 12 år


Postat av: Mint24

Fin foto hur snyggt som helst!

2011-03-21 @ 14:25:02
Postat av: pingelipong

asså de ju coolt att du får vara ledig asså!!!! :O :D ;P

//Pingelipong

2011-03-21 @ 15:05:58
Postat av: Zandrha

Kul att vara ledig :) Vill också praua men måste vänta ett år >.< ( Går i 7:an )

2011-03-21 @ 16:45:31
URL: http://mspcurry.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0