Prao dag 1!

Altså! Bästa prauplatsen näst efter att jobba som delfinkötare eller som provåkare på ett tivoli!

Jag jobbar i år på en mässa som jag sagt innan. Jag står vid en monter och delar ut brorschyrer om min komun. Det är en turist-mässa och min komun är väldigt... turistdragande :P
Jag står där och ser glad ut, svarar på frågor...
Ok, det låter inte så kul kanske. Och det är det inte heller :P MEN! Det som är kul ät att gå runt bland de andra! Idag och imorgon får bara de som jobbar innom turism komma och om de gillar vad de ser kan de bidra med typ pengar och marknadsföring, därför fjäskar alla med gratis godis och smakprover :D


Och vem är då där för att se till att de har godis? Jo, JAG :D:D:DXD Var 3-e timme eller så fick jag gå och titta med pappa :D HAn var också där med sin firma :) Och när jag jobbade kom han ibland med lite godis och vatten ^^ Det var extremt varmt där inne :S

Bilder med det roligaste från rundturen ^^

                Fårga, vem vill INTE åka på en motorcyckel med husvagn? :D


Helt plötsligt såg vi en Shrek-figur! Hihi ^^ Det jag håller är en levade blomma som de gjort om till en brosch. Den kanske inte håller så länge ;) Och den andra grejen är en rulle med 3 fina arfischer i :)


Här är jag vid en av "De rosa bussarna". En stor grej i Afrika som mamma vill åka med :)


Jag gjorde massa mera också som jag inte har bilder på. Men än är det inte slut. Jag ska visa er bilder på när jag åker det COOLASTE fordon jag åkt någonsin! :D


Segway!!!!! :D



Ni vet när man ska lära sig cyckla, det tar ju ganska länge. Mins några veckor vad jag mins...
Men att lära sig åka en sånhär tog mig bara 1 minut! Det är superlätt :) men säkert farlig om man inte har bra balans :S
Jag ska seriöst önska mig en sån! Det klassas som en cyckel ^^ Fast får önska mig en begagnad då :S Bara på blockat kostar de 5 000 - 70 000 :S

Här är de GRATIS sakerna jag fick med mig :D (Som inte var lappar)


Postat av: pingelipong

coolt med prao! :D hela veckan?

//Pingelipong

2011-03-25 @ 06:54:51
Postat av: Rebecca10

Åh, va coolt! :D

2011-03-25 @ 16:45:16
URL: http://rebeccatio.blogg.se/
Postat av: tips till dig och alla läsare

Om man rider på en häst med rullskridskor (får dem på en level) på sig så är det som om hästen åker rullskridskor. :D

(Man kan bara åka på vissa ställen)

2011-03-25 @ 17:22:10
Postat av: saifeng

Det där låter kul:Dsynd att jag inte får gå:(nåja det låter endå kul:D:P;).

2011-03-25 @ 18:05:58
Postat av: Ly♥

SEGWAY ÄR ASKUL!

Har bara kört det en gång, men ändå.

Jag krockade in i väggen(okej, stängslet då) två gånger.

Även om hjälmen är viktig känns segway inte ett dugg farligt när man åker det.

Ni måste prova det!!!!!!!

2011-03-28 @ 21:43:34
URL: http://lypandan.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0