TF-Fluffigt

Förlåt för dålig update i veckan men ni ska få veta varför snart på nästa inlägg efter när jag kommit hem från badmintonen:)

Som jag sa förra veckan så var det en panda som gav förslag på Tema-Fluffigt för länge sedan. Så jag vet inte vem det var :(
Det var ett svårt tema måste jag säga!
Det var svårt att veta vad som var fluff eller inte :P
Resultat!:

Rosett (Inte fluffig men passade tycker jag ;)), Halsduk, Tröja, Extremt fluffiga strumpor!
+ Bommul i fickorna XD

Och så hade jag ett fluffigt hårband också :P

Panda!!!!! :D:D

De andra i gänget gjorde inte så mycket med temat. Ragdoll hade ett hårspänne med en liten nallebjörn på men mer var det inte :)

Temat på panfu
Lika svårt där men:


Postat av: pingelipong

va gullig tf! :D vad är nästa? :)

//Pingelipong

2011-03-18 @ 20:28:53
Postat av: Lunie

Du kom hem från badmintinen vid klockan 6. Varför har du inte skrivit?:)

2011-03-18 @ 20:31:23
Postat av: Lomise

Svar till Pngelipong:

Tack >w< Just det! Det hade jag glömt skriva! Tja, det är prau nästa vecka men efter det tror jag att det är Godistema >w<



Svar till Lunie:

Vi har alltid fredagsmys direkt efteråt >w< Tar ett tag att skriva efter det :P



//Lomise

2011-03-18 @ 21:30:23
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: Ragdoll

mitt hårspänne var inte så lite tycker åtminstone jag ....

2011-03-18 @ 23:57:22
Postat av: amandaseh

Heeej! Jättebra tema!

Kan inte ni ha ett rosett-och-hjärtan tema?

Det vore kul....

Hejdå!

2011-03-19 @ 12:32:39
URL: http://mittotroligaliv.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0