BlackBoy & Roja - Teenage?

Hola, a todos los lectores! :D 

Hej, vet jag att Hola betyder men det andra... hmm :S Men vänta! Du gjort fel med utropstecknet!

Det var ett test :P ¡Du klarade det! 

Va! Nej, du gjorde fel, erkän det :D

¡Nunca! 

Jag och Roja övar spanska :)! Av någon konstig andledning är hon bättre än jag :O

¡Tonto!
 Jag är ju från spanien xD Roja betyder ju Röd i böjd form, det vet du ju! :D

!Nunca! Vad det nu betyder :)

¡De actuar como un niño de dos años de edad! 

Försöker du göra det svårt för mig eller? Det käns som att det är nått fel i den meningen :S

Men vad betyder det då :P 

Typ... Flämt! Säger du att jag beter mig som en tvååring!? :D

¡Correcta! 

...

¿? 

Vandligtvis skulle jag bli arg men jag kan inte nu :S För jag kom att tänka på att jag bara är två :O

Och nu när jag tänker på saken är jag inte heller särskilt gammal... 

Fast SOM TUR ÄR åldras vi inte som pandor!

Ja, tack och lov! Vi skulle ju varit små bebisar då! 

Hmm... Undra hur gammla vi är om vi vore pandor :S

¡Ay karamba! Du har rätt! Det måste vi ta reda på :O

Jag känner mig nästan som 23 :cool:

¡No era un tonto! Vi kan som högst vara... kanske... 15 :S

Och minst vad då?

Vet inte... 6-7 år?

Hur är du så säker på det?!

Om vi var yngre (i pandaår), skulle vi då vara ihop? Och om vi var äldre, skulle du då vara så söt ^^

^^'

¡Te quiero!

Em, em... Här är en bild Lomise gjort på oss som tånåringar! Och... tja, ni ser ju

¡Adios amigos!

Postat av: Hemligt...

Du har förlorat dina kommentars fans!

Mig med.. Ajöss Lomise...

MWOHAHAHHA!



2011-03-23 @ 17:07:31
URL: http://Hemligt...
Postat av: Anonym

snygg bild!=)

2011-03-23 @ 17:22:27
Postat av: pingelipong

WOOWWWWW! VA FIIIIIIIIIIIIIIIIIIN & SNYYYGG BILD!!!!! :O :O :O :O :O :O :O :thumbup: :thumbup:

//Pingelipong :D

2011-03-24 @ 14:08:48
Postat av: saifeng

vad fin billd den är både rolig och söt:):P.

2011-03-24 @ 15:30:14
Postat av: himeln11

Cool bild du har gjort Lomise!!1 :D

//himeln11♥♥♥

2011-03-25 @ 16:46:44

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0