Fest för Konfermation

Idag konfemerades jag ^__^ JAg tycker det inte är en stor grej men det tycker släckten ^_~
Det har varit kul men jag har inte känt så många där v_v
Aja, det var avslutning idag och en fest efteråt hemma med nästan alla kusiner ^0^

Presenter!

Jag ville ha en Iphone4 som "dyr present". Jag hade skrivit om denhär låten fast med Iphone i stället för synth:


HAHA XD
Jag fick en symaskin :D

Jag kommer endå få en Iphone eller liknande i höst VwV

Symaskinen kan jag nästan utantill för det är en sådan jag har i skolan... faktiskt så är dendär från skolan XD Mamma och pappa hittade ingn öppen syafär i tid så de lånade denhär från skolan X)
Men jag kommer så en egen så småningom.

Så fick jag ursöta halsband!

Och ett par örhängen men de har jag ingen bild på :S

Mat!



Postat av: Poppi_princess

Hej!

Kolla gärna in min blogg

http://prinsessanpoppi.blogg.se/

och tipsa om den om du vill!

2011-05-22 @ 17:17:44
URL: http://prinsessanpoppi.blogg.se/
Postat av: panolia

Hej lomise kan du inte visa din kläning jag såg lite på en bild men man skulle vilja se hela på bloggen om det skulle gå!!



MVH panolia

2011-05-23 @ 10:20:42
Postat av: Hedda

Hej sååå roligt!

Fick du en symaskin?!

Kan du visa din klänning som panolia sa?

2011-05-24 @ 16:54:01

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0