Fixat på slöjden idag

Hej! På slöjden idag fixade jag till BlackBoy!

Jag byte ögon och fixade en stilig mössa åt honnom!

Före:

Jag tycker att han är mera lik sitt riktiga jag nu!



Lunie håller på med att göra en Roja i slöjden men hon blir nog inte klar tills vi slutar skolan :(

Vad jag gör nu i slöjden är att sy klart en Mejaklänning som Ragdoll sytt till mig! Jag ska bara sy till det där lilla extra!... Måste skaffa en oreange peruk!


Postat av: LillaxPanda

Du skriver typ aldrig om panfu längre :o Skriv lite mer nyheter om panfu. Som nya möbler, kläder osv. Det är roligare att läsa då :) Nu skriver jag vad jag tycker. Men det är DIN blogg ^^

2011-05-17 @ 15:18:30
Postat av: pajpandan

Jag gillade nog den första bättre :P men den var inte lika lik ;)

2011-05-23 @ 07:57:13

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0