Kung-fu i Pan-fu

Anorlunda att man måste spela ett spel för att få en grej från en sånhär panda

Men bra!


Ahh! Viist tycker jag att det är jobbigt när de förnyar saker i panfu men jag skulle inte ha nått emot om de bytte design på dethär spelet!


Det borde se ut såhär i stället!

För varför ska det vara en meniska som är mästare och varför har "vi" i så fall svart bälte?

När man klickar vid sidan av Pan Lee så börjar man flippa! :P

Han har ett så bra ordspråk! Det växer ingen mossa på rullande stenar :)

Jag älskar kung fu dräkten man får!

Har velat gå i Kung fu men fins ingen sådan utbildning där jag bor :( Fast jag trännar min påhittade kampsport med min lillebrorsa ;p

Postat av: siike

Jag tränar faktist karate! (Rött-vitt bälte)

2011-05-27 @ 22:40:25
Postat av: saifeng

hej jag skulle vilja träffa dig nån gång och ha kul på panfu så klart:lol:

2011-05-30 @ 15:01:11
Postat av: Gotlands_pandis

Jag fick ingen dräkt:(

2011-06-01 @ 16:06:12
URL: http://gotlandspandis.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0